Patrick82 Posted August 4, 2013 Posted August 4, 2013 Jag håller på att bygga ett audiofil datorspel med "Unreal Engine 3". Har någon idéer på vad jag ska sätta in i spelet? Jag tänkte att den utspelar sig på en ö och man ska springa runt ön och leta efter tweaks och kablar. Det finns skeptiker utspridda runt ön som man ska undvika. Quote
eliot Posted August 4, 2013 Posted August 4, 2013 Jag tänkte att den utspelar sig på en ö och man ska springa runt ön och leta efter tweaks och kablar. Det finns skeptiker utspridda runt ön som man ska undvika. Hur ser man att de är skeptiker. I verkliga livet ser man det ju inte och det är lömskt Quote
Patrick82 Posted August 4, 2013 Author Posted August 4, 2013 Hur ser man att de är skeptiker. I verkliga livet ser man det ju inte och det är lömskt Dom ser arga ut och springer efter dig. Quote
Kristian Posted August 5, 2013 Posted August 5, 2013 Kan de prata? Och i så fall fäller de kommentarer i stil med:Dire Straits är inte bra på cd. Quote
calle_jr Posted August 5, 2013 Posted August 5, 2013 Kul idé! Har någon idéer på vad jag ska sätta in i spelet? Här är en hel del uppslag: Quote
Richard Posted August 5, 2013 Posted August 5, 2013 (edited) Thank God. Patrick82 is back!! Nya sajten var snygg!! //Richard Edit: felstavning Edited August 6, 2013 by Richard Quote
Bebop Posted August 5, 2013 Posted August 5, 2013 Här finns också uppslag till tweaks och argument som kan komma till användning. Quote
calle_jr Posted August 5, 2013 Posted August 5, 2013 Här är en till "- AM is obviously for listening to the radio in the morning" Quote
Hifi_Perrra Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 Vad roligt! Ett sådant spel vill jag ha När släpps det på Xbox? Quote
Rajapruk Posted August 8, 2013 Posted August 8, 2013 (edited) Edit: skämt borttaget på begäran av admin Edited August 11, 2013 by Rajapruk Quote
K-man Posted August 9, 2013 Posted August 9, 2013 I rtt rum sitter en flock ino-entusiaster och chattar på faktiskt.se (bonus om man skjuter dessa). Stopp!! Så skriver vi väl inte på Euphonia! Vänligen K-man Quote
Rajapruk Posted August 9, 2013 Posted August 9, 2013 Stopp!! Så skriver vi väl inte på Euphonia! Vänligen K-man Jasså, är skämt förbjudna här? Quote
K-man Posted August 9, 2013 Posted August 9, 2013 Jasså, är skämt förbjudna här? Jag är helt övertygad om att du helt förstår läget. \\K-man Quote
Hifi_Perrra Posted August 11, 2013 Posted August 11, 2013 Vem bryr sig. Det är ju bara ett spel. Om man inte vill spela spelet så behöver man ju inte. Om man inte vill skjuta INO snubbar eller vad det nu kan vara, forumtroll eller nisse hult så behöver man ju inte det heller. Jag däremot ser fram emot lite omväxling än att bara vara osams på ett hififorum hela tiden. Nu kan man ju få leva ut sina agressioner i ett spel istället så man slipper ta till knytnävarna varje gång man besöker hifi mässorna. Tycker att det var en genialisk idé det här Quote
Rajapruk Posted August 11, 2013 Posted August 11, 2013 Jag är helt övertygad om att du helt förstår läget. \\K-man Så är inte fallet herr Admin. Jag tog bort skämtet, och väljer nu att lämna detta forum. Ha det gött! Quote
Patrick82 Posted November 7, 2013 Author Posted November 7, 2013 Här är mina första spel. Skeptic Massacre: Skeptic Invasion: http://youtu.be/YpAYmPEGu8o Retarded Skeptics: http://youtu.be/6HpTLptD4Pw Quote
Patrick82 Posted November 9, 2013 Author Posted November 9, 2013 Jag har spelat de spelen för mycket de senaste dagarna. Varje gång jag blundar ser jag raketer flygandes emot mig. Quote
Recommended Posts