Jump to content

Guldörat


Bebop

Recommended Posts

Boka 14/12 SVT2 kl 21.30!

Det är en dokumentär om ett par hifientusiaster i Kristianstad som handlar om kampen att få inneha vandringspokalen "Guldörat" intill ny utmanare försöker sno åt sig det. Programmet fokuserar på "Sista Ordets" och "Storhövdingens" förberedelse inför utmaningen.

Kan även rapportera att undertecknad innehaft pokalen under 2 år men överlämnade den inför min Kanadaflytt.

Det är inte var dar det visas TV-program för hifi-nördar, så boka upp dig inför denna spännande kamp!

Bebop

Link to comment
Share on other sites

Är i Thailand när det sänds, är det någon som kan bränna ner programmet på en DVD ?

Det kommer att finnas lösningar på detta Kent och alla ni andra som missar det. Normalt brukar också SVT lägga ut dokumentärer på sin hemsida. Det beror förmodligen på hur många minuter musik som spelas. Jag återkommer i ärendet efter nyår när jag är tillbaka i Montreal (jag är i Sverige 14-28 December).

Link to comment
Share on other sites

Ett härligt program, med mkt värme, humor och självdistans.

Spelar egentligen ingen roll vad teamat är, jag älskar denna

typen av program, där "vanliga" enkla människor presenteras

och ställer upp så här naturligt och naket, underbart. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest asimov66

jäklar jag har blivit av med filmen om norska och grekiska audiofilerna :dead:

Skulle titta på den efter programmen med de skivorna är borta, någon som vet en nedladdningsplats?

tyckte det hade passat så bra ihop med denna film.

Link to comment
Share on other sites

Ett härligt program, med mkt värme, humor och självdistans.

Spelar egentligen ingen roll vad teamat är, jag älskar denna

typen av program, där "vanliga" enkla människor presenteras

och ställer upp så här naturligt och naket, underbart. :)

Instämmer helt! Uppskattade mycket att se entusiaster som bjuder på sig själva. :app:

Fick ta fram BP Empire plattan med Infected Mushroom bara för det och gymnastisera baselementen :cool: :mm:

Link to comment
Share on other sites

Tar du "spara som" ? och inte "öppna med"

Jag kommer in på en hemsida som ber mig bekfräfta en fysiffrig förvrängd kod, vilket jag gör. Därefter ombeds jag vänta drygt 20 sekunder. Sedan visas filnamnet som säger "Downloading ....". När jag trycker här så öppnas ett nytt fönster där det skrivs en massa ASCii tecken. Därefter händer inget mer. Jag misstänker att jag måste ha ett speciellt program för att ladda ner, men vilket?

Jag kommer inte till någon plats som fråga Spara eller Öppna.

Link to comment
Share on other sites

Jag gjorde som du och tryckte på downloading och då startar filhämtningen i bakgrunden - som jag kan se i filhämtaren på MacOSX ;)

- Det tar lite tid att ladda hem även om jag har 24MBit/s (filen är på 232.0MB) :)

//Eliot

PS: Nedladdningshastigheten är bara 40-80kB/s :black:

Link to comment
Share on other sites

Jag gjorde som du och tryckte på downloading och då startar filhämtningen i bakgrunden - som jag kan se i filhämtaren på MacOSX ;)

- Det tar lite tid att ladda hem även om jag har 24MBit/s (filen är på 232.0MB) :)

//Eliot

PS: Nedladdningshastigheten är bara 40-80kB/s :black:

Slängde upp filen på första bästa lediga gratis file-host ... finns säkert bättre om någon orkar lägga upp det igen! :)

Sitter med adsl så att skicka ut tar hur lång tid som helst :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...