Jump to content

Vad fan är det som händer?...


Joakim C

Recommended Posts

Jag läste och postade i tråden som Peo skapade för en tid sedan. Vem fan är denne Morello som tydligen är en så kallad "branschmedlem" och verkar vara en elak person. Jag hade sett fram mot en spännande tråd men likt på en del andra forum finns det här tydligen smolk i bägaren och folk som trycker ner andra i sin litenhet. Jag pysslar med detta för att det ger mig njutning och sköna vibbar. Är det ingen annan som reagerar över beteendet...

Edited by Joakim C
Link to comment
Share on other sites

 

1 hour ago, Joakim C said:

Är det ingen annan som reagerar över beteendet...

Jo, det verkar så. Men jag ber dig i så fall uttrycka dig på ett sansat sätt här:

 

 

Ps. Du har postat samma tråd fem gånger. Jag hoppas att det är ett oavsiktligt datastrul. Jag har tagit bort de andra fyra identiska trådarna;

 

joakimc.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Ok, tack för svaret! Det var ett strul med uppkopplingen som gjorde flerpostandet. Jag hoppas övriga forumdeltagare förstår min upprördhet och framöver vill jag dryfta ljud och oljud :D samt det som ligger oss alla närmast hjärtat :)

 

En enkel fråga; mitt lösenord "tappas" varje gång och jag får begära ett nytt via e-post. Är det någon annan som har detta problem? Jag kör Mac och Safari.

Edited by Joakim C
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Joakim C said:

Ok, tack för svaret! Det var ett strul med uppkopplingen som gjorde flerpostandet. Jag hoppas övriga forumdeltagare förstår min upprördhet och framöver vill jag dryfta ljud och oljud :D samt det som ligger oss alla närmast hjärtat :)

 

En enkel fråga; mitt lösenord "tappas" varje gång och jag får begära ett nytt via e-post. Är det någon annan som har detta problem? Jag kör Mac och Safari.

Hej

Kolla denna post och några av de följande. Är förhoppningsvis samma bekymmer.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hej. Det är endast på detta forum som det inte fungerar! Det är inte fel på inställningarna i Safari, det kan vi utesluta. Nu när jag skriver detta har jag fått hämta ett nytt lösenord - igen. Rutan med spar är ibockad. Det borde vara fler som har samma problem. 

 

Redigering: Problemet löst! Jag hade fel användarnamn ifyllt! Jag ber ödmukast om ursäkt för min ofullkomlighet och övriga brister :D

Edited by Joakim C
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Joakim C said:

Hej. Det är endast på detta forum som det inte fungerar! Det är inte fel på inställningarna i Safari, det kan vi utesluta. Nu när jag skriver detta har jag fått hämta ett nytt lösenord - igen. Rutan med spar är ibockad. Det borde vara fler som har samma problem. 

 

Redigering: Problemet löst! Jag hade fel användarnamn ifyllt! Jag ber ödmukast om ursäkt för min ofullkomlighet och övriga brister :D

Super :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...