Jump to content

Världspremiär för Bakoon HPA-21 hörlursförstärkare


KlutzDesign

Recommended Posts

".... världens först och enda ......"

Mycket skall vi läsa/höra innan ögonen/öronen faller ur/av. Hur har ni gått tillväga för att fastställa detta?

I marknadsföringsbranschen (där jag arbetar) kallar vi detta för MBS - Marketing Bull Shit. Effekterna av sådana påstående idag är ytterst tveksamma. Inte minst pga att vi konsumenter har maktmedel att reagera på den här typen av oseriösa påståenden.

Link to comment
Share on other sites

I marknadsföringsbranschen (där jag arbetar) kallar vi detta för MBS - Marketing Bull Shit. Effekterna av sådana påstående idag är ytterst tveksamma. Inte minst pga att vi konsumenter har maktmedel att reagera på den här typen av oseriösa påståenden.

Ja håller det inte, så blir nog nerförsbacken destå brantare.

Det verkar för övrigt som marknadsaktiviteterna stegras destå närmare helgen vi kommer! Intressant fenomen! ;):D

Jag ser dock fram emot mer av MSB än MBS :mm:

Calm

Link to comment
Share on other sites

Jag ser dock fram emot mer av MSB än MBS :mm:

Men håll med, visst hade det vart oändligt mycket roligare om dom hade hetat MBS! ;)

Företag med självironi får höga poäng av mej, sådana som tar sig själv på för stort allvar tappar jag snabbt intresset för..rigt tycker jag

Förövrigt tycker jag att Bakoon tillverkar några av dom snyggaste produkterna på hifi-elektronikhimlen! Men denna känns aningen DIY-billig om bilen får avgöra...

/ptr

Edited by plundin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...