Jump to content

cd-priser


fredrik

Recommended Posts

Köpte nya Thom Yorke häromdagen från USA. Och det är ju märkligt hur en ny skiva där kan kosta 8,99 dollar när den går på uppemot 200 spänn här hemma. Vari ligger felet? Detta är alltså en fullprisskiva. Med frakt gick den på en hundring.

När det handlar om musik och hifi bor vi helt enkelt i fel land.

Link to comment
Share on other sites

Blir det billigare än att ta från CDON.se ?

Ja,köper du fler än 1 skiva så blir det banne mig billigare.Köpte på cdconnection för ett år sedan,visst så tog det längre tid innan jag fick skivorna men jag köpte 4 skivor därifrån och det var en ren förtjänst gentemot cd-on och de andra svenska nätbutikerna.

Link to comment
Share on other sites

Ja,köper du fler än 1 skiva så blir det banne mig billigare.Köpte på cdconnection för ett år sedan,visst så tog det längre tid innan jag fick skivorna men jag köpte 4 skivor därifrån och det var en ren förtjänst gentemot cd-on och de andra svenska nätbutikerna.

Vid köp av mer än 2 skivor brukar det alltid fastna hos en vill myndighet, iaf för mig, så jag brukar inte ta mer än 2(kanske 3 skivor itaget)

Link to comment
Share on other sites

Vid köp av mer än 2 skivor brukar det alltid fastna hos en vill myndighet, iaf för mig, så jag brukar inte ta mer än 2(kanske 3 skivor itaget)

Ja,då kan det bli dyrare.Men jag räknade med att jag skulle åka på tull och moms,det hade blivit billigare trots det hade jag räknat ut.Nu gjorde jag inte det.Kanske hade jag bara flax?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...