Jump to content

S.A.T


Minge

Recommended Posts

Hej. Jag har haft Amplifix för flera år sedan, men inte CDfix. Jag har även lyssnat på större Bladelius-förstärkare, och personligen tycker jag att dom knappt går att jämföra med Amplifix. Det är stor skillnad.

Tyvärr kom jag aldrig överens med ljudet i Amplifixen, så jag sålde den snabbt. Om jag fattar din fråga rätt funderar du på om Amplifix är ett fynd ljudmässigt. Jag tycker inte det.

Link to comment
Share on other sites

Amplifixen var inte heller i min smak, för tunt ljud helt enkelt (då med von schweikert vr4jr) där blev det primare A30.1, sedan provade jag en thor mk2, även där behöll jag primaren pga thoren presterar överlägset bäst i ballanserat och den ekonomin hade jag inte då. har en Tyr hemma nu som ska stå sig mot primare A30.1 (föregångaren till I30) och det är inget lätt val. men tyr känns som en mycket prisvärd produkt än så länge :) så den kanske får stanna

cdfixen har jag bara lyssnat på en gång ihop med A30.1 och okänt högtalarmärke (något kit) , det lät bra då.

vad är det för högtalare du ska spela på?

Link to comment
Share on other sites

Amplifixen var inte heller i min smak, för tunt ljud helt enkelt (då med von schweikert vr4jr) där blev det primare A30.1, sedan provade jag en thor mk2, även där behöll jag primaren pga thoren presterar överlägset bäst i ballanserat och den ekonomin hade jag inte då. har en Tyr hemma nu som ska stå sig mot primare A30.1 (föregångaren till I30) och det är inget lätt val. men tyr känns som en mycket prisvärd produkt än så länge :) så den kanske får stanna

cdfixen har jag bara lyssnat på en gång ihop med A30.1 och okänt högtalarmärke (något kit) , det lät bra då.

vad är det för högtalare du ska spela på?

Har Monitor Audio GS20.

Micker

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...