Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det var många som tyckte att vi i Furiren hade bästa ljudet vid förra Arken-mässan. Nu är förutsättningarna bättre än någonsing. Design och musik i harmoni. Välkomna till FURIREN!

ZoltanRoom.jpg

www.peak-consult.dk

www.puristaudiodesign.com

www.vitusaudio.com

/Kenneth

Posted
Går det bra; så bokar jag en timma på fredagen mellan 18 & 19 och en (minst) timme på Söndag förmiddag! :D:D

/ptr

Risken är att när du väl satt dig ner på fredag kväll vill du inte gå förrän på söndag morgon :) Förutom nya InCognito X - stativaren som numer når ner till golvet - kommer vi att kunna komma med en världspremiär i mäss-sammanhang - Vitus CD-spelare SCD-010

/Kenneth

Posted
Risken är att när du väl satt dig ner på fredag kväll vill du inte gå förrän på söndag morgon :)

Jag är rädd att jag gärna offrar mej för den saken!

Börjar packa skivor och matsäck redan nu... :blush:mm:

/ptr

Posted

Spännande med Vitus Cd spelare, om jag inte har fel så ligger Annagram backomen del av signal behandlingen och da omvandlar delen, precis som för Audio Aero med mera. Synd bara att man är i USA för jobbet. :diss:

Posted
Är dina Purist talare till salu nu ?

:D;):mm::app:

Känns inte som om jag skulle vilja skiljas från dem. Vi har campat ihop under en lång tid nu.

Å andra sidan, man vet ju aldrig vad som händer längre fram :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...