kenneth Posted August 28, 2006 Posted August 28, 2006 Det var många som tyckte att vi i Furiren hade bästa ljudet vid förra Arken-mässan. Nu är förutsättningarna bättre än någonsing. Design och musik i harmoni. Välkomna till FURIREN! www.peak-consult.dk www.puristaudiodesign.com www.vitusaudio.com /Kenneth Quote
plundin™ Posted August 28, 2006 Posted August 28, 2006 Går det bra; så bokar jag en timma på fredagen mellan 18 & 19 och en (minst) timme på Söndag förmiddag! /ptr Quote
kenneth Posted August 28, 2006 Author Posted August 28, 2006 Går det bra; så bokar jag en timma på fredagen mellan 18 & 19 och en (minst) timme på Söndag förmiddag! /ptr Risken är att när du väl satt dig ner på fredag kväll vill du inte gå förrän på söndag morgon Förutom nya InCognito X - stativaren som numer når ner till golvet - kommer vi att kunna komma med en världspremiär i mäss-sammanhang - Vitus CD-spelare SCD-010 /Kenneth Quote
K-man Posted August 28, 2006 Posted August 28, 2006 ...även jag kommer nog slå mig ned där en bra stund!! \\K-man Quote
plundin™ Posted August 28, 2006 Posted August 28, 2006 Risken är att när du väl satt dig ner på fredag kväll vill du inte gå förrän på söndag morgon Jag är rädd att jag gärna offrar mej för den saken! Börjar packa skivor och matsäck redan nu... /ptr Quote
sladd Posted August 29, 2006 Posted August 29, 2006 Verkar spännnade!!! Kenneth: Skicka gärna bilden el annat annonsmaterial till oss så vi kan lägga ut den på Arken, utställare & annonser mvh Quote
christopher Posted August 29, 2006 Posted August 29, 2006 Spännande med Vitus Cd spelare, om jag inte har fel så ligger Annagram backomen del av signal behandlingen och da omvandlar delen, precis som för Audio Aero med mera. Synd bara att man är i USA för jobbet. Quote
kenneth Posted August 29, 2006 Author Posted August 29, 2006 Är dina Purist talare till salu nu ? Känns inte som om jag skulle vilja skiljas från dem. Vi har campat ihop under en lång tid nu. Å andra sidan, man vet ju aldrig vad som händer längre fram Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.