-
Posts
1 690 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
66
-
hogen reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
lindome reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
lindome reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
lindome reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
lindome reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
lindome reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
lindome reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
Daniel reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
Daniel reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
lindome reacted to a post in a topic:
Josaa’s äventyr i Hifi
-
Shamrock reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
Shamrock reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
Shamrock reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
Shamrock reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
Shamrock reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
Shamrock reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
Shamrock reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
Elektronik från Orpheus och ett par rejäla golvare från Kroma. Här finns det gott om bas och rejäl dynamik Riktigt bra!! -
lindome reacted to a post in a topic:
Vad lyssnar du på just nu? del 2
-
lindome reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
lindome reacted to a post in a topic:
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
-
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
-
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
Soulnotes 3 serie tillsammans med senaste Thorens 124 och högtalare från italienska Albedo. Här finns kött o blod Väldigt dynamiskt. Mycket bra helt enkelt! -
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
Bandspelare ligger ju några av oss väldigt varmt om hjärtat Snålvattnet rinner till rätt påtagligt i ett rum med Zellaton och elektronik från YS Sound. En Stellavox TD-9 spelar Getz/Gilberto och det låter som band brukar göra. Avslappnat och mycket musikaliskt! Sen är ju maskinen så cool -
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
-
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
-
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
-
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
VTL rummet med Wilson högtalare. Klanderfritt trots begagnade slutsteg SME 35 får chans att spela lite vinyl också - Lady Blackbird -
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
Absolut levererade Ypsilon med den äran Roligt att de även spelade CD. -
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
Kaiser Kawero brukar vara en favorit, låter fantastiskt även i år. De spelar i ett litet rum i Hall 5. Närbild -
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
-
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
Ojas med moddade Klipsch horn. Technics 1210 G och Ortofon SPU. Låter väldigt bra🙏 I en container utanför mässan Bra högtalare helt klart. -
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
-
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
-
Anders & Ulrik gör HighEnd, denna gång i Wien
lindome replied to secanbj's topic in Euphonia Bildforum
