Jump to content

lindome

Medlem+
  • Posts

    1 690
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    66

lindome last won the day on May 14

lindome had the most liked content!

Recent Profile Visitors

28 608 profile views
  1. Elektronik från Orpheus och ett par rejäla golvare från Kroma. Här finns det gott om bas och rejäl dynamik Riktigt bra!!
  2. JBL och Mark Levinson är en kombo som hängt med ett tag. Varför ändra ett vinnande koncep t
  3. Soulnotes 3 serie tillsammans med senaste Thorens 124 och högtalare från italienska Albedo. Här finns kött o blod Väldigt dynamiskt. Mycket bra helt enkelt!
  4. Bandspelare ligger ju några av oss väldigt varmt om hjärtat Snålvattnet rinner till rätt påtagligt i ett rum med Zellaton och elektronik från YS Sound. En Stellavox TD-9 spelar Getz/Gilberto och det låter som band brukar göra. Avslappnat och mycket musikaliskt! Sen är ju maskinen så cool
  5. Vitus och ett nytt högtalarfabrikat (för mig)… Lirogon paneler. Låter väldigt bra
  6. Nästa rum Peak tillsammans med CH Precision. Inte nån favorit direkt
  7. Quad elektronik tillsammans med högtalare från Wharfedale. Grön skivspelare…. Varför??
  8. VTL rummet med Wilson högtalare. Klanderfritt trots begagnade slutsteg SME 35 får chans att spela lite vinyl också - Lady Blackbird
  9. Absolut levererade Ypsilon med den äran Roligt att de även spelade CD.
  10. Kaiser Kawero brukar vara en favorit, låter fantastiskt även i år. De spelar i ett litet rum i Hall 5. Närbild
  11. Sååå bra😎 Ben Webster Soulville
  12. Ojas med moddade Klipsch horn. Technics 1210 G och Ortofon SPU. Låter väldigt bra🙏 I en container utanför mässan Bra högtalare helt klart.
  13. WLM i ett trivsamt rum med egen elektronik och ett par högtalare jag inte sett förut. Dynamiskt
  14. Ny aktiv högtalare från Gryphon Bra musik med Booker T.
  15. Silbatone och Western Electric
×
×
  • Create New...