Jump to content

Audionet

Medlem+
  • Posts

    390
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Audionet last won the day on September 27 2024

Audionet had the most liked content!

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bildifokus.se

Profile Information

  • Location
    Malmö

Recent Profile Visitors

8 970 profile views
  1. Tack för ett trevligt reportage! Ser ut att vara en trevlig upplevelse i Wien.
  2. Min tanke var att gör det enkelt för mig att skapa filmer. Det landade på en DJI Osmo Pocket 4. Vi får se om det är vad jag behöver för att skapa content till min YouTube kanal. 😀
  3. https://youtu.be/iCgdoCkkp8g Håller på att lära mig att filma med en ny kamera. Vad passar bättre än att leka i min lilla betongbunker.
  4. Hade varit väldigt intressant med ett besök. Om du har vägarna förbi så är du hjärtligt välkommen!
  5. Jag såg att det går att förköpa biljetter och om det görs innan den 31/1 så är biljetterna lite förmånligare prisade. Väl värt att överväga om man har bestämt sig för att åka till mässan.
  6. Jag kör med en Wiim Mini till min Beosound 9000. Den fungera ypperligt med Qobuz som streamer och dac. Men jag har inte jämfört den i bättre sammanhang. Jag har även en Argon Audio Solo som jag kör i mitt vardagsrum via en hembioförstärkare och Roon och det fungerar också bra. Argon Audio Solo har jag även provat i lite bättre omgivning och den låter riktigt skapligt. Jag tror att med en bättre nätdel så kan den överraska rejält och vara en seriös komponent till en billig peng.
  7. Ytterligare en gång missar jag Take 5, och tydligen för sjätte gången. Men som tur är levererar @P-pan en liten resa genom linsen. Tack @P-pan, ditt arbete uppskattas!
  8. Det var ett tag sedan jag lyssnade hos Calle jr. Det har hänt rätt mycket sedan sist. Med tanke på hur Calle systematiskt jobbar sig igenom alla detaljer kan jag tänka mig att systemet hela tiden jobbar sig framåt, imponerande!
  9. Nu blev man nyfiken. I en av de tre lådorna så tror jag mig veta innehållet. Men vad är det i de två andra som du har spenderat pengar på?
  10. När byZan slår till så står allt digitalt still. (Gammalt hifi-ordspråk) 😂
  11. Precis, jag bad om en jämförelse mellan dessa. Men sedan fortsattes det med motfrågor och diskussionen blev bara djupare och djupare.
  12. Kul med lite projekt! Jag road mig med att fråga Chatgpt vad som skulle passa bäst till dina högtalare. Jag blir så fruktansvärt imponerad av vilka diskussioner man kan ha med Ai. Efter en stund tillsammans med Ai så var vi ganska överens om hur det låter hos dig med de olika förstärkarna. Är inte det helt fantastiskt att komma fram till det utan att lyssna?
  13. Fast det inte var någon hifi inblandat så blev det en mycket bra kväll. Grattis på dig kompis!
  14. Flyg bokat. Jag väljer som vanligt 1kg Moule Classic. 😋
  15. Det här fastnade jag för och ger mig stundtals vibbar av 80-tals synthen om den hade fått utvecklas utan tunga droger. Lyssna till spåret Aspiration och försök värja er mot rythmen. Men även klassisk fransk visa med synth.
×
×
  • Create New...