Mikke Posted October 24, 2004 Posted October 24, 2004 Marie Bergman: Levande. Live CD til dels optaget ved en fantastisk koncert i Montmartre i København i 1993. Hvor finder jeg denne CD? Jeg har et eksemplar af CD´en men har brug for en kopi mere. Findes der et sted i Sverige hvor denne CD endnu kan købes? Quote
Mattias Posted October 25, 2004 Posted October 25, 2004 Kollade runt lite på näthandlare och hittade inte skivan någonstans Den fanns i samlingen så det blev lite lyssning igår. Livekänslan är inte att ta miste på /Mattias Quote
Mikke Posted October 25, 2004 Author Posted October 25, 2004 Nej netop live-følelsen bruger jeg til at bedømme nyt hifi udstyr. Er der mon andre, der kan hjælpe mig med at finde den? Der er nok størst sandsynlighed i Sverige. MVH Quote
Gnidolini Posted October 27, 2004 Posted October 27, 2004 www.uhfmag.com (i Kanada) har en "audiophile store" online. Där finns en cd från opus3 som heter "Levande", kan det vara den du är ute efter? Tyvärr står det märkligt nog inget om artisten... Jag har handlat gamla back issues från UHF Magazine via nätet, och det har i varje fall gått fullständigt problemfritt. Quote
Recommended Posts