Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ja då har det gått ett år till och äldre och äldre blir man men likväl så drar det ihop sig till traditionen att bjuda in lite Euponia-medlemmar

för att lyssna på musik :65: och tjöta lite.

Träffen är tänkt att bli av den 25 aug. Visste inte hur jag skulle göra upp-lägget denna gång om jag skulle bjuda dom som jag umgås med mest

men bestämde mig för att dom som vill komma får komma på det viset träffar man säkert någon ny och det är ju alltid roligt :)

Vi kommer att lyssna på emmLab cd-spelare och den databaserade musiken kommer att presenteras av STAHL-TEK nya ABC-låda

som överför bit-strömmar från datorn till Vekia-dacen och vidare ut i systemet som avslutas med att Dragon står för fiolerna.

Max 20 pers. är vad jag klarar av och jag tror att kl.14.00 blir lagom. Lite tilltugg blir det också.

Sista anm.dagen är 19 aug.

Musik medtages gärna

Välkommen den som vill :) :)

• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Tack för det, A/wing!

Lördagen den 25 augusti är noterat.

Ska kolla hur landet ligger och återkommer med svar i tid.

Samma här, men först skall jag guppa lite i Blekinge skärgård...

Guest Musicus
Posted (edited)

Henger meg på, som det ser ut nu er man ledig, men dog lite preliminärt, återkommer i god tid med endelig beskjed...

mvh

Edited by Musicus
Posted
Vad synd är uppbokad den helgen men hade gärna varit med. :(

Kommer dock ner till Gbg i samband med Arken, så vi ses säkert där.

Calm

Det gör vi helt säkert :)

Posted

Alla som inte vart på A/Wings sommarträff bör ta chansen!

Sen är vi ett gäng inventarier som brukar komma varje år så det behövs verkligen nytt blod... ;)

/ptr

Posted
Alla som inte vart på A/Wings sommarträff bör ta chansen!

Sen är vi ett gäng inventarier som brukar komma varje år så det behövs verkligen nytt blod... ;)

/ptr

Men du som tillhör inventariet du kommer väl :?::)

Posted

Nu har jag gått igenom alla upptänkliga hinder som skulle kunna sätta stopp för detta evenemang för tredje gången, men jag har misslyckats. Jag hittar ingen anledning att säga nej. Mao, JAG KOMMER! :app:

Posted

Hej A/Wing,

Låter mycket trevligt, som sist. Men det var ju ett tag sedan.

Då fick jag en härliga ljud upplevelser och bra musik rekomendationer.

Skulle gärna komma men blir svårt. Hoppas på bättre lycka om det blir en nästa gång.

Hoppas ni får ljudligt trevligt!

mvh bb

Guest Musicus
Posted

Har også stemt av lite med resten av familien og som det ser ut nu så kommer jeg også, noen somre siden sist man var innom :) ...

mvh

Posted

Skulle så gärna velat komma och få uppleva dina framsteg i musikens tecken, det brukar ju vara stoora steg du får fram.. och då var jag väldigt imponerad redan första gången :) Minns den som igår faktiskt..

Sen att det är bland de trevligaste och godaste(muuums) mötena i Sverige gör ju inte det inte sämre. MEN kan inte hur mycket jag än vill :Cry:

Anders och Co ha en underbar dag som vanligt!!!!!!!

Posted
Jag (och kompis) fick komma förra året och det var riktigt trevligt!

Tyvärr är den 25e redan uppbokat för min del. :(

Tusan också hur ska det gå med såserna nu då :Thinking: :Nail Biting:

Posted
Nu har jag gått igenom alla upptänkliga hinder som skulle kunna sätta stopp för detta evenemang för tredje gången, men jag har misslyckats. Jag hittar ingen anledning att säga nej. Mao, JAG KOMMER! :app:

Kul att det funkade denna gång hoppas du då inte blir missnöjd. Du är noterad

Posted
Hej A/Wing,

Låter mycket trevligt, som sist. Men det var ju ett tag sedan.

Då fick jag en härliga ljud upplevelser och bra musik rekomendationer.

Skulle gärna komma men blir svårt. Hoppas på bättre lycka om det blir en nästa gång.

Hoppas ni får ljudligt trevligt!

mvh bb

Det är ju några år sen vi såg så det hade varit kul om du dykt upp men det får bli en annan gång.

Du vet ju var jag bor så ring bara så kan vi träffas.

Posted
Har også stemt av lite med resten av familien og som det ser ut nu så kommer jeg også, noen somre siden sist man var innom :) ...

mvh

Ja jag tror inte du var med på den senaste träffen så det ska bli trevligt att mötas igen du är noterad.

Posted
Skulle så gärna velat komma och få uppleva dina framsteg i musikens tecken, det brukar ju vara stoora steg du får fram.. och då var jag väldigt imponerad redan första gången :) Minns den som igår faktiskt..

Sen att det är bland de trevligaste och godaste(muuums) mötena i Sverige gör ju inte det inte sämre. MEN kan inte hur mycket jag än vill :Cry:

Anders och Co ha en underbar dag som vanligt!!!!!!!

Jag lovar Juha vi ska ha en underbar dag och jag hoppas vädergudarna är med mig den här gången också vi har ju haft tur alla gångerna.

Vi träffas säkert någon annan gång :)

Guest Musicus
Posted
Ja jag tror inte du var med på den senaste träffen så det ska bli trevligt att mötas igen du är noterad.

Siste treffen jeg var med på var der BBKing var med og juha hadde med seg cd skivor, det er noen somre siden, skal bli trevligt :) ...

mvh

Posted
Finns det plats kvar så kommer jag gärna. Mödan du lagt på akustikbehandling är klart imponerande :)

Du är välkommen Adhoc kul med nya vänner.Jag noterar