A/Wing. Posted July 26, 2012 Posted July 26, 2012 Ja då har det gått ett år till och äldre och äldre blir man men likväl så drar det ihop sig till traditionen att bjuda in lite Euponia-medlemmar för att lyssna på musik och tjöta lite. Träffen är tänkt att bli av den 25 aug. Visste inte hur jag skulle göra upp-lägget denna gång om jag skulle bjuda dom som jag umgås med mest men bestämde mig för att dom som vill komma får komma på det viset träffar man säkert någon ny och det är ju alltid roligt Vi kommer att lyssna på emmLab cd-spelare och den databaserade musiken kommer att presenteras av STAHL-TEK nya ABC-låda som överför bit-strömmar från datorn till Vekia-dacen och vidare ut i systemet som avslutas med att Dragon står för fiolerna. Max 20 pers. är vad jag klarar av och jag tror att kl.14.00 blir lagom. Lite tilltugg blir det också. Sista anm.dagen är 19 aug. Musik medtages gärna Välkommen den som vill :) Quote
calle_jr Posted July 26, 2012 Posted July 26, 2012 Tack för det, A/wing! Lördagen den 25 augusti är noterat. Ska kolla hur landet ligger och återkommer med svar i tid. Quote
Bebop Posted July 26, 2012 Posted July 26, 2012 Tack för det, A/wing! Lördagen den 25 augusti är noterat. Ska kolla hur landet ligger och återkommer med svar i tid. Samma här, men först skall jag guppa lite i Blekinge skärgård... Quote
Guest Musicus Posted July 26, 2012 Posted July 26, 2012 (edited) Henger meg på, som det ser ut nu er man ledig, men dog lite preliminärt, återkommer i god tid med endelig beskjed... mvh Edited July 26, 2012 by Musicus Quote
Apexorca Posted July 26, 2012 Posted July 26, 2012 Jag hade som jag brukar gärna kommit men jag är i Hong Kong då! Ni får ha det trevligt, som vanligt. mvh Apexorca Quote
calm Posted July 27, 2012 Posted July 27, 2012 Vad synd är uppbokad den helgen men hade gärna varit med. Kommer dock ner till Gbg i samband med Arken, så vi ses säkert där. Calm Quote
A/Wing. Posted July 27, 2012 Author Posted July 27, 2012 I vilken stad är träffen? Jag bor strax söder om Göteborg. Quote
A/Wing. Posted July 27, 2012 Author Posted July 27, 2012 Vad synd är uppbokad den helgen men hade gärna varit med. Kommer dock ner till Gbg i samband med Arken, så vi ses säkert där. Calm Det gör vi helt säkert Quote
plundin™ Posted July 27, 2012 Posted July 27, 2012 Alla som inte vart på A/Wings sommarträff bör ta chansen! Sen är vi ett gäng inventarier som brukar komma varje år så det behövs verkligen nytt blod... /ptr Quote
Rajapruk Posted July 27, 2012 Posted July 27, 2012 Jag bor strax söder om Göteborg. Då kommer jag gärna, det låter trevligt. Quote
A/Wing. Posted July 28, 2012 Author Posted July 28, 2012 Alla som inte vart på A/Wings sommarträff bör ta chansen! Sen är vi ett gäng inventarier som brukar komma varje år så det behövs verkligen nytt blod... /ptr Men du som tillhör inventariet du kommer väl Quote
A/Wing. Posted July 28, 2012 Author Posted July 28, 2012 Då kommer jag gärna, det låter trevligt. Du är välkommen och noterad. Quote
Engelholm Audio Posted July 28, 2012 Posted July 28, 2012 Jag (och kompis) fick komma förra året och det var riktigt trevligt! Tyvärr är den 25e redan uppbokat för min del. Quote
Bebop Posted July 28, 2012 Posted July 28, 2012 Nu har jag gått igenom alla upptänkliga hinder som skulle kunna sätta stopp för detta evenemang för tredje gången, men jag har misslyckats. Jag hittar ingen anledning att säga nej. Mao, JAG KOMMER! Quote
bbking Posted July 28, 2012 Posted July 28, 2012 Hej A/Wing, Låter mycket trevligt, som sist. Men det var ju ett tag sedan. Då fick jag en härliga ljud upplevelser och bra musik rekomendationer. Skulle gärna komma men blir svårt. Hoppas på bättre lycka om det blir en nästa gång. Hoppas ni får ljudligt trevligt! mvh bb Quote
Guest Musicus Posted July 28, 2012 Posted July 28, 2012 Har også stemt av lite med resten av familien og som det ser ut nu så kommer jeg også, noen somre siden sist man var innom ... mvh Quote
juha Posted July 28, 2012 Posted July 28, 2012 Skulle så gärna velat komma och få uppleva dina framsteg i musikens tecken, det brukar ju vara stoora steg du får fram.. och då var jag väldigt imponerad redan första gången Minns den som igår faktiskt.. Sen att det är bland de trevligaste och godaste(muuums) mötena i Sverige gör ju inte det inte sämre. MEN kan inte hur mycket jag än vill Anders och Co ha en underbar dag som vanligt!!!!!!! Quote
A/Wing. Posted July 29, 2012 Author Posted July 29, 2012 Jag (och kompis) fick komma förra året och det var riktigt trevligt! Tyvärr är den 25e redan uppbokat för min del. Tusan också hur ska det gå med såserna nu då :Nail Biting: Quote
A/Wing. Posted July 29, 2012 Author Posted July 29, 2012 Nu har jag gått igenom alla upptänkliga hinder som skulle kunna sätta stopp för detta evenemang för tredje gången, men jag har misslyckats. Jag hittar ingen anledning att säga nej. Mao, JAG KOMMER! Kul att det funkade denna gång hoppas du då inte blir missnöjd. Du är noterad Quote
A/Wing. Posted July 29, 2012 Author Posted July 29, 2012 Hej A/Wing, Låter mycket trevligt, som sist. Men det var ju ett tag sedan. Då fick jag en härliga ljud upplevelser och bra musik rekomendationer. Skulle gärna komma men blir svårt. Hoppas på bättre lycka om det blir en nästa gång. Hoppas ni får ljudligt trevligt! mvh bb Det är ju några år sen vi såg så det hade varit kul om du dykt upp men det får bli en annan gång. Du vet ju var jag bor så ring bara så kan vi träffas. Quote
A/Wing. Posted July 29, 2012 Author Posted July 29, 2012 Har også stemt av lite med resten av familien og som det ser ut nu så kommer jeg også, noen somre siden sist man var innom ... mvh Ja jag tror inte du var med på den senaste träffen så det ska bli trevligt att mötas igen du är noterad. Quote
A/Wing. Posted July 29, 2012 Author Posted July 29, 2012 Skulle så gärna velat komma och få uppleva dina framsteg i musikens tecken, det brukar ju vara stoora steg du får fram.. och då var jag väldigt imponerad redan första gången Minns den som igår faktiskt.. Sen att det är bland de trevligaste och godaste(muuums) mötena i Sverige gör ju inte det inte sämre. MEN kan inte hur mycket jag än vill Anders och Co ha en underbar dag som vanligt!!!!!!! Jag lovar Juha vi ska ha en underbar dag och jag hoppas vädergudarna är med mig den här gången också vi har ju haft tur alla gångerna. Vi träffas säkert någon annan gång Quote
Guest Musicus Posted July 29, 2012 Posted July 29, 2012 Ja jag tror inte du var med på den senaste träffen så det ska bli trevligt att mötas igen du är noterad. Siste treffen jeg var med på var der BBKing var med og juha hadde med seg cd skivor, det er noen somre siden, skal bli trevligt ... mvh Quote
zood Posted July 29, 2012 Posted July 29, 2012 Min kalender ser ut att ha en lucka där så jag kommer gärna om det finns plats kvar:-) Quote
Adhoc Posted July 29, 2012 Posted July 29, 2012 Finns det plats kvar så kommer jag gärna. Mödan du lagt på akustikbehandling är klart imponerande Quote
A/Wing. Posted July 30, 2012 Author Posted July 30, 2012 Min kalender ser ut att ha en lucka där så jag kommer gärna om det finns plats kvar:-) Toppen att du kommer jag noterar. Quote
A/Wing. Posted July 30, 2012 Author Posted July 30, 2012 Finns det plats kvar så kommer jag gärna. Mödan du lagt på akustikbehandling är klart imponerande Du är välkommen Adhoc kul med nya vänner.Jag noterar Quote
lindome Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 Hej Anders! Jag anmäler mitt intresse om plats finns kvar:) Quote
Kristian Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 Hej! jag kommer gärna om det finns platser kvar. (tror vi träffades på Maxx 3 demot på Hifi Stället) Mvh Kristian Quote
Recommended Posts