Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har fått stor värk i ryggen efter allt byggande och sovande på golvet. Vill ha en skön säng att vila på, helst med Tempur madrass. Om du bara har en tunn Tempur bäddmadrass går det bra också.

Jag saknar bil så du måste åka till Stockholm med sängen och bära upp den 3 trappor.

Jag har flera kablar jag kan byta in mot din säng, beroende på vad nypriset på din säng är.

Här är sladdarna med recensioner: http://www.coconut-audio.com/rattlesnake/index.html

E-mail: patrick@coconut-audio.com

Posted

Satan i gatan. Det var banne mig inga billiga sladdar du kränger! $200000 för toppmodellen i strömkabelsortimentet får mig att rycka till lite. Och föresten, om nu din Forest speaker cable conditioner är slutsåld ($80000 styck) borde du ha råd att köpa en tempurmadrass. Men detta inlägg var väl egentligen menat att vara reklam?

Posted
Satan i gatan. Det var banne mig inga billiga sladdar du kränger! $200000 för toppmodellen i strömkabelsortimentet får mig att rycka till lite. Och föresten, om nu din Forest speaker cable conditioner är slutsåld ($80000 styck) borde du ha råd att köpa en tempurmadrass. Men detta inlägg var väl egentligen menat att vara reklam?

Jag har ej råd ännu att köpa en Tempur madrass. Jag tar oftast betalt med flera års avbetalning så jag är hela tiden fattig. Utveckligen av 1000 produkter har kostat skjortan. Förresten, om någon har kläder att byta in så går det också bra, jag har XL i storlek. Letar också efter köksbord, TV, gardiner, mattor, mikrovågsugn, viktväst för muskelträning, kettlebells, protein pulver mm. Jag ska flytta till större boende och bygga upp ett riktigt hem.

• 2 months later...
Posted (edited)

Jag har köpt dom billigaste möblerna och sängarna från Ikea, och mattor. Men har ej pengar över till en dammsugare att dammsuga mattorna med, dom börjar bli dammiga och jag nyser mycket.

Jag kan byta min Rattlesnake kabel till något av de här:

Dammsugare, helst med HEPA filter.

LCD eller Plasma TV, helst utan tv mottagare, har ej råd med TV avgift!

Blu-Ray spelare.

Projektor och/eller duk.

Gardiner.

Mikrovågsugn.

Tempur bäddmadrass 160cm bred.

Träningscykel inomhus med kalorimätare.

Viktväst.

Blommor.

Kläder.

Lakan för 160cm bred säng (använder 2 små lakan just nu som klumpar ihop sig)

Om du har nåt annat att byta in är det bara att fråga.

Edited by Patrick82
Posted

Har läst euphonia ett tag o märkt att du kommer med inlägg då o då. Nu gör jag mig inte ens besvär att titta in på din sida..

Snälla förstå att ditt sätt att göra reklam inte alls funkar. Detta känns som en bot för mig