Silver-Fish Posted June 26, 2012 Posted June 26, 2012 (edited) Någon får gärna sammanställa tidigare erfarenheter med mera och summera upp kanske skapa en ny tråd. XXXXX Blev för mycket drama Drog tillbaka detta helt,, hujedanemej... Edited June 26, 2012 by Silver-Fish Quote
tomano58 Posted June 26, 2012 Posted June 26, 2012 (edited) Om det här var på Blocket så står det säljaren fritt att sälja till vem denne vill. Bara på auktionssajter som eBay och Tradera ingår säljaren ett avtal med dig om du är högste budgivare. Baserat på vad du berättat ser jag inte hur man kan kalla honom för lurendrejare. Edited June 26, 2012 by tomano58 Quote
Silver-Fish Posted June 26, 2012 Author Posted June 26, 2012 (edited) Om det här var på Blocket så står det säljaren fritt att sälja till vem denne vill. Bara på auktionssajter som eBay och Tradera ingår säljaren ett avtal med dig om du är högste budgivare. Baserat på vad du berättat ser jag inte hur man kan kalla honom för lurendrejare. Det blir värre ,, men det börjar anta teaterdramatik ''' Allt Jag ville var att köpa en ersättningsenhet till min Pioneer 200+1 CD växlare *hänger med hakan och ser ledsen ut* snyft,, blir inte till att byta ut min PD-F1007 nu heller ,, Har editerat bort det mesta - vänligen "Tomano" editera bort det mesta i ditt citat av min text vänligen ? Detta är inte rätt forum för drama, och det var just vad det blev med säljaren xxxxx,, Mheep WHeeep - Wshooosch Edited June 26, 2012 by Silver-Fish Quote
tomano58 Posted June 26, 2012 Posted June 26, 2012 Det blir värre ,, men det börjar anta teaterdramatik ''' Allt Jag ville var att köpa en ersättningsenhet till min Pioneer 200+1 CD växlare *hänger med hakan och ser ledsen ut* snyft,, blir inte till att byta ut min PD-F1007 nu heller ,, Har editerat bort det mesta - vänligen "Tomano" editera bort det mesta i ditt citat av min text vänligen ? Detta är inte rätt forum för drama, och det var just vad det blev med säljaren xxxxx,, Mheep WHeeep - Wshooosch Fixat. Men du, posta inte sånt du inte vill skall ses av andra. Quote
Recommended Posts