Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det är med illa dold stolthet jag konstaterar att ytterligare en Euphoniabanner signerad K-man dyker upp på vår sida. Jag tycker att det är dags för en stor eloge för allt nedlagt arbete med denna service till de annonserande företagen och till Euphonia. Även andra forum får ju del av denna stilbildande verksamhet.

Vi har sedan tidigare kunnat se banners tillverkade av vår designchef för Jorma Design, Balance i Jönköping, Transparent Audio, Bladelius och nu även Mårten Design. För att inte tala om vår egen lilla portalbanner... :cool: :)

Ett kanonjobb K-man! ;)

Timbre

buk_2108_stor.jpg

Posted

K-man har gjort ett mycket fint jobb med dessa banners och jag tackar för ett mycket fint jobb.

K-man ska inte bli helt utan arvode för detta jobb och vi får hoppas att även andra ger sitt bidrag till K-mans jobb.

Det var inte tal om betalning, men som jag ser det så är han värd ett bidrag för detta jobb.

Posted

:blush lite rosenkindad blir man allt....

Det är kul att man kan bidra till att göra Euphonia än mer Euphoriskt!

Jag bockar och bugar djupt för de fina orden och den fina blomman ovan Timbre! :)

Tack!

\\K-man

Posted

K-man, sälj dig inte för billigt. När jag jobbade med sådant tog vi 1000:- timmen.

Men sådana marginaler har väl inte hifi-branschen? (Illa dold ironi, hittade ingen lämplig smily för detta.)