Brännström Posted June 9, 2012 Posted June 9, 2012 Hallå Jag känner att jag har lite ide torka vad jag ska hitta på att handla i skiv väg. Jag är en allätare men jag tycker att inspelnings kvaliten är riktigt viktig. Jag gillar live Kom gärna med förslag! Vad har ni för Reference skivor? Quote
Brännström Posted June 9, 2012 Author Posted June 9, 2012 Jag kan börja rekommendera en skiva som jag tycker är riktigt bra Halleluja live med Espen Lind, Kurt Nilsen,Alejandro Fuentes, Askil Holm Quote
bigblue Posted June 10, 2012 Posted June 10, 2012 Jag tror jag har tipsat om denna sida förut men den tål att nämnas igen. Honor Roll Här lyfter man fram skivor baserat på hur väl de är mastrade och dom är sorterade i fallande dB-ordning. Donald Fagen - Nightfly och Aaron Neville - Warm your heart är två skivor som jag upptäckte genom denna sida. Quote
plundin™ Posted June 10, 2012 Posted June 10, 2012 Om du läser denna tråd baklänges så får du minst 1000 tips, Sedan kan du fylla på från dessa trådar: Ditt senaste skiv innkjöp.... 1001 album att lyssna på innan du dör? Fredagsmusik med bra ljudkvalitet för att nämna några få... /ptr Quote
Recommended Posts