Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tackar för tips!

Finns där inga stora skandinaviska nät butiker? Tycker det är lite krångligt att beställa från USA tex, gillar inte att köpa med kortet.

Posted
Tackar för tips!

Finns där inga stora skandinaviska nät butiker? Tycker det är lite krångligt att beställa från USA tex, gillar inte att köpa med kortet.

Det finns inte 1000+ titlar här, men närmare 600.

Jag brukar handla på Cdon och skivorna kommer med en faktura, så du slipper att använda kort.

Sök på sacd på sidan och under dom 21 titlarna till höger står det:

Besök gärna vår kategori för:

Super Audio CD

Cdon SACD

Posted

Cdon är där jag vanligast handlar av, tycker det är lite för lite. Gosaker som Patrica Barber finns ju inte där. :diss:

Har ni dåliga erfarenheter av att köpa från tex Usa med kort?

Posted

För egen del har jag bara positiva erfarenheter av Elusive Disc och Music Direct. Speciellt Elusive Disc har en mycket effektiv och personlig service...och så har dom allt i Patricia Barber du kan önska dig. ;)

Själv kände jag lite osäkerhet inför dessa kortbetalningar men det körs ju krypterat och hittills har allt fungerat perfekt.

Posted
Cdon är där jag vanligast handlar av, tycker det är lite för lite. Gosaker som Patrica Barber finns ju inte där. :diss:

Har ni dåliga erfarenheter av att köpa från tex Usa med kort?

Inte ett dugg. Det har fungerat fint att hanla med kort från USA.

Posted

Jag kör med VISA E-kort via FSB. Det är ett kort man har på sin datorn. Man loggar in på det och anger hur mycket köept ska gälla för, sen får man ett unikt kortnummer som bara gäller en gång för max den summan du angett och max 1 månad. Har fungerat kalas än så länge förutom att nån nätbutik inte har godkänt det då man inte har nån 4-sifrig veririerings kod av nåt slag som en del kräver.