Jump to content

Mitt system- med bilde av X350.5!

Guest Viking

Recommended Posts

• Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det går an å få til både stereo og hjemmekino hvis man jobber med sakene :D Venter nå på Bybeesfilter for 18.000 :D Og det blir vel en PSAUDIO PP500 til kildene og prosjektør snart :D

Så det blir Bybee,s lite överallt i anläggningen, Viking.

Dom har också testats på den renande nätströmmen från PSaudio med gott resultat. Det var det första som jag läste om Bybee,s på ett Amerikanskt forum för snart 3 år sedan.

Det var en moderator på tweakforumet på det hembioforumet, Dave Bruchonsky tror jag att han hette. Han hade över 100 Bybee,s i sin anläggning!!

Och han hade då precis provat dom på utgången av en PSaudio strömgregeneratormed gott resultat.

Interessant Jorma! Skal bygge egene nettkabler med Bybees- etter oppskrift fra selveste hifi guruen i Norge-Lars Christensen eller LMC på Hifisentralen! Til Meridian 86 v4.1 bygger importøren Infinite resolution (Robert Blindheim) også små sølv QPs med cardas apparatkontakt og sølv bulletplugs x3 til alle tre digitalkablene (DVD-Audio) inn på prosessoren, samt at han bygger store QPs til + og- siden på alle 3 fonthøyttalerne!

Takk Mattias :D Må vel legge til at jeg testet ute et demosett som Infinite Resolution laget av Bybees for kunder å teste- dette VIRKET hos meg :o , ergo ble det kjøp, smart trekk av importør :D

Kablene er Chapter Audio verse 2 signal og HT- venter på en preproduksjonsversjon av en ny toppmodell til HT og balanserte til signal da jeg sitter med 2x OA13 balanserte kort til min Meridian 861 v4.1 som bare venter på å komme i gang :D

Fikk det eneste tilgjengelige bildet av X350.5 av Joe Sammut i dag :D Problemet er at det ikke har noen nettplass og det er 6.2 Mb stort :( Jeg har ingen muligheter for å downsize eller legge det ut :( Hvis noen hjelper meg så har jeg det tilgjengelig hvs noen skulle være interessert å se den nye Pass Labs X350.5 :mm:

Bildet er sendt :D jeg har bygd ny rack nå for å få plass til X350.5-fikk da senteren inn mellom forsterkerne- spiller mye bedre nå da det ikke er noen objekter mellom HTene :D