Guest Viking Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Her er bilder av mitt oppsett- og det er ikke så trangt ut som bildene (dårlige sådan) får det til å se ut som! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Jeg glemte frontsettet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kero Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Du det där var ingen dum anläggning, härligt med fler hembio nissar på euphonia, det behövs ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Det går an å få til både stereo og hjemmekino hvis man jobber med sakene Venter nå på Bybeesfilter for 18.000 Og det blir vel en PSAUDIO PP500 til kildene og prosjektør snart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jorma Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Så det blir Bybee,s lite överallt i anläggningen, Viking. Dom har också testats på den renande nätströmmen från PSaudio med gott resultat. Det var det första som jag läste om Bybee,s på ett Amerikanskt forum för snart 3 år sedan. Det var en moderator på tweakforumet på det hembioforumet, Dave Bruchonsky tror jag att han hette. Han hade över 100 Bybee,s i sin anläggning!! Och han hade då precis provat dom på utgången av en PSaudio strömgregeneratormed gott resultat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Interessant Jorma! Skal bygge egene nettkabler med Bybees- etter oppskrift fra selveste hifi guruen i Norge-Lars Christensen eller LMC på Hifisentralen! Til Meridian 86 v4.1 bygger importøren Infinite resolution (Robert Blindheim) også små sølv QPs med cardas apparatkontakt og sølv bulletplugs x3 til alle tre digitalkablene (DVD-Audio) inn på prosessoren, samt at han bygger store QPs til + og- siden på alle 3 fonthøyttalerne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Vackert Viking /Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Takk Mattias Må vel legge til at jeg testet ute et demosett som Infinite Resolution laget av Bybees for kunder å teste- dette VIRKET hos meg , ergo ble det kjøp, smart trekk av importør Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Callisto Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Ser lite tajt ut i rummet . Fina delar, säkerligen bra ljud, trevligt . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johan Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Häftigt ! Men kanske en aaaningens trångt , hur låter det ?? Vi vill höra ALLT ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
no-limit Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 Ellers lækkert setup du har der Viking... Hvilke kabler benytter du? Fortæl endelig mere om dine netkabler. HilseN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 Kablene er Chapter Audio verse 2 signal og HT- venter på en preproduksjonsversjon av en ny toppmodell til HT og balanserte til signal da jeg sitter med 2x OA13 balanserte kort til min Meridian 861 v4.1 som bare venter på å komme i gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rydberg Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 Mycket läckert! ...fast det fattas ju ett Pass-steg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neodynium Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 Oj.. du lär ha ett himla tryck där inne!! Gött! Vad har du för bakkanaler? /Neo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 JMLAB Miniutopia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo Posted October 22, 2004 Share Posted October 22, 2004 Dräggel, dräggel, själv har jag centerutopia och mezzoutopia men skulle gärna vilja.............. och Meridian tillika, själv sitter jag med en 568 och 588, i allt några nummer mindre. Superanläggning "Viking"!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted October 23, 2004 Share Posted October 23, 2004 Takk Bravo : Jeg eide før Mezzo og Centerutopia!! Beryllium serien spiller alt i alt i en annen divisjon! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo Posted October 23, 2004 Share Posted October 23, 2004 Suck, kan just tänka mig det ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 Da er PASS LABS X350.5 bestilt og betalt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Fikk det eneste tilgjengelige bildet av X350.5 av Joe Sammut i dag Problemet er at det ikke har noen nettplass og det er 6.2 Mb stort Jeg har ingen muligheter for å downsize eller legge det ut Hvis noen hjelper meg så har jeg det tilgjengelig hvs noen skulle være interessert å se den nye Pass Labs X350.5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Hello Viking... Om min mailbox accepterar storleken kan du skicka över en kopia så plockar jag ner bilden till våra 740 pixlars bredd och lägger in den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Bildet er sendt jeg har bygd ny rack nå for å få plass til X350.5-fikk da senteren inn mellom forsterkerne- spiller mye bedre nå da det ikke er noen objekter mellom HTene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Den är på ingående. Tar en fika medans jag väntar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Tar litt tid ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Det tok LANG tid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viking Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Bilde av Pass Labs X350.5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 En skönhet men ej uppladdningsbar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikael2 Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 No comments. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts