Haydn Posted May 9, 2012 Posted May 9, 2012 Hej, tyckte detta var ganska roligt: Jag är östgöte själv, så detta blir extra roligt! Trevlig dag! Vänligen, Wilhelm Linköping Quote
ulfsan Posted May 9, 2012 Posted May 9, 2012 Usch ja, fy tysan! Tänk att ha haft texten år fel håll i tre år och vara tvungen att skrota systemet . Som tur var har jag mina texter åt rätt håll; från amp till talare! / Ulf Quote
gcs Posted May 9, 2012 Posted May 9, 2012 Asså hu dum få man vara egentligen. Ja tar mig fö pannan. Quote
Käera Posted May 9, 2012 Posted May 9, 2012 Har man sätt Yrrol o hört detta klipp så kan man det mesta ..är man sedan medlem i ett fora så bör det re sej kanska vääl eller hur döö.. Quote
calm Posted May 9, 2012 Posted May 9, 2012 Den här sortens humor är aldrig fel, lite drift med hobbyn skadar aldrig. Här kommer ett annat inslag som är en klassiker. Lite kvinnligt/manligt på köpet Calm Quote
calm Posted May 9, 2012 Posted May 9, 2012 Har man sätt Yrrol o hört detta klipp så kan man det mesta ..är man sedan medlem i ett fora så bör det re sej kanska vääl eller hur döö.. Två hjärnor samma tanke! Detta är verkligen humor i min smak! Slagen med 8 minuter! Calm Quote
Käera Posted May 9, 2012 Posted May 9, 2012 Två hjärnor samma tanke! Detta är verkligen humor i min smak! Slagen med 8 minuter! Calm Bättre 2 ggr än ingen. Ja humorn i inslaget o Yrrol förhuvudtaget är välkomponerat o rätt på alla sätt o vis. Quote
Björn-Ola Posted May 10, 2012 Posted May 10, 2012 Att handla hifi kräver också sin kompetens, det vet vi! Quote
Recommended Posts