Jump to content

Recommended Posts

Guest Musicus
Posted (edited)

Jeg tenkte ha en musikk/hifi kveld denne fredagskvelden, ser for meg at vi blir en 4-5 stk, send meg en pm om det finnes interesse for å dele noen timer denne kvelden med likesinnede og kanskje treffe noen nye bekjentskaper, rundt temaet hifi og musikk :)

Jeg tenker meg riktignok ikke en slik kveld :D

Zlatan-Pondus.jpg

men dette kan sikkert også by på noen musikalske opplevelser (hténe på bild er Aspara HL2 mens det står HL6 her nu).. :app::)

L1010525.jpg

edit: evnt meld din interesse i tråden her, så glemmer jeg ikke noen under tiden jeg er ivei på jobb :) ..

mvh

Edited by Musicus
Guest Musicus
Posted

Ser jo nu at denne tråden kanskje burde värt under musikk avdelingen, selv om det nok blir hifi prat også, kanskje moderator kunne flyttet tråden om man tycker det behövs :) ..

mvh

Guest Musicus
Posted
Det är lite synd att du bor så "långt" bort... :46:

Det er det, du hadde vært meget velkommen :) ...

mvh

Guest Musicus
Posted
Det tackar jag för och det kanske blir fler tillfällen som passar trots vårt avlånga land :)

Skulle du alikevel ramle inn fixer jeg overnatting, ellers får vi håpe tilfelle dukekr opp igjen ved en senere anledning :D

mvh

Guest Musicus
Posted

Da er det plass til 1, eller kanskje 2 personer til :) ...

mvh

Posted
Da er det plass til 1, eller kanskje 2 personer til :) ...

mvh

Tråkigt, men denna gång måste jag stå över.

Har dock bokat Gbg den 14-16/9 då Arkenmässan går av stapeln.

Kanske vi kan hitta någon tid då?

Calm

Guest Musicus
Posted
Tråkigt, men denna gång måste jag stå över.

Har dock bokat Gbg den 14-16/9 då Arkenmässan går av stapeln.

Kanske vi kan hitta någon tid då?

Calm

Det gjør jeg gjerne :) har ikke sjekket hvordan messen faller ut ifht jobb enda, får bare håpe det ikke blir helt feil så man misser det som man gjør med Sweetspot :Thinking:

mvh

• 2 weeks later...
Guest Musicus
Posted

Tenkte starte sånn vid 19 tiden imorgen, er det noen som har lyst å ta en "drop in" send meg en pm da en måtte avlyse pga jobb bl.a :) ...

mvh

Posted

Tack för en gemytlig kväll Musicus :mm: God mat o dryck, intressanta diskussioner och till slut en del fin musik.

Anläggningen fungerar fint i rummet och gör att man glömmer det tekniska och istället kan slappna av och fokusera på det viktigaste, dvs musiken :app:

Det ska bli intressant att följa din HiFi resa och hoppas det blir minst lika bra på ön.

Guest Musicus
Posted
Tack för en gemytlig kväll Musicus :mm: God mat o dryck, intressanta diskussioner och till slut en del fin musik.

Anläggningen fungerar fint i rummet och gör att man glömmer det tekniska och istället kan slappna av och fokusera på det viktigaste, dvs musiken :app:

Det ska bli intressant att följa din HiFi resa och hoppas det blir minst lika bra på ön.

Takk selv! en hyggelig kveld slik jeg liker det med gode samtaler hyggelige mennesker imellom om mangt og mye, toppat med musikk, du får ta deg en tur ut dit etterhvert når man er på plass ;):) ...

mvh

Posted

En musikk kveld som tog vägen via vardagslivsdiskussioner och aktiverade smaklökar till ett rikligt utbud av musik.

Rätt som det var började uret närma sig 02.00 :o och jag tyckte mig höra en koltrast på vägen hem... :)

musicus18.JPG

Levande ljus, Telefunken-rör och Van the Man utbristande "Telefunken Telefunken" kan aldrig gå fel... :icon_smile_cool:

musicus15.JPG

Van Morrison-utbudet var rejält och givetvis kunde jag bläddra fram In The Days Before Rock 'n' Roll ur albumet Enlightenment

från början av nittiotalet. En klassiker... :mm:

van007.JPG

Ett stort tack Musicus!

musicus26.JPG

Guest Musicus
Posted

Takk selv og godt jeg klarte få en kveld før man flytter, det får bli en slik en igjen etterhvert med annen setting, vi var i den nye leiligheten og jeg tror ikke jeg slipper så lett unna der med plass osv der, men man har jo en evnt plan b i tankene :) ...

mvh