P-pan Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Sluta... bara så där... Blir det någon kvar i butiken som kan göra gott kaffe nu då ? Skämt å' sido...jag får väl också önska lycka till med nya karriären då Hoppas dessutom att Sladd/Wiman hittar en minst lika trevlig och kunnig ersättare. Hälsn. Pan Quote
juha Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Lycka till Johan. Hoppas dig all lycka i fortsättningen!! Hör av dig när du vill Quote
bigblue Posted March 7, 2012 Posted March 7, 2012 Tack Johan för kunnigt och trevligt bemötande i butik och inspirerande demos. Det låter inte som du tänker lägga högtalarna på hyllar i alla fall... Quote
Apexorca Posted March 7, 2012 Posted March 7, 2012 Tack Johan! Du gjorde det bra. Bemötande, demos och fin service. Hoppas vi ses i HiFi sammanhang ändå. Mvh Apexorca Quote
Bimota Posted March 10, 2012 Posted March 10, 2012 Hejdå Macken... Själv klev jag in i butiken en regnruskig dag och fann en kär gammal vän. Trots att vi inte hade träffats förut. Märkligt när sådant händer. Det sa bara klick, bokstavligt talat. Det lär det göra i fortsättningen också, eftersom JS nu kommer att få exploatera sitt bildkunnande och omsätta detta i arbetslivet. Jag säger också offentligt TACK för den tid som varit, och ser fram mot de kommande tillfällena då vi kan jobba tillsammans igen. I mellantiden får vi väl bara tjöta, antar jag. Det går det med. Johans sätt att arbeta i butiken och gentemot kunder och leverantörer ser jag som helt föredömligt. Ett vandrande bevis på att HiFi-butiker behövs, och att det är värt mödan att släpa sig dit istället för att sitta och stirra på skärmen och klicka hem en tung förstärkare i varukorgen lite på måfå sådär. Som tur är, finns flera engagerade killar i vår ankdamm. Man behöver bara se sig om i butiken så hittar man fler dugliga ciceroner, minst sagt. Hoppas att din efterträdare hittar sin roll. Macken (HiFi Consult) lever ju kvar, vid närmare eftertanke. Jag ser fram emot mycket fortsatt kul där, tillsammans med er här på forumet. Trevlig helg och på återseende önskar Ludwig! Quote
Timbre™ Posted March 10, 2012 Posted March 10, 2012 Förtroendeskapande bemötande både i lyssningsrum och vid kassadisken. Lycka till i framtiden! Bengt Quote
Recommended Posts