eliot Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 Spännande - Kan man anmäla sig till föredraget Quote
Harryup Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 En föreläsning man inte får missa. mvh/Harryup Quote
ukiro Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Vik två platser i sweetspot! :mm: Borde inte allt bli sweetspot med rätt rumsbehandling? ;-) Quote
Rajapruk Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Skit att man missar detta Kan någon youtuba upp det? Quote
Daniel Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Borde inte allt bli sweetspot med rätt rumsbehandling? ;-) Nej. ;-) Quote
calm Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 (edited) Borde inte allt bli sweetspot med rätt rumsbehandling? ;-) Jaså! Det var en nyhet som du gärna får utveckla! Jag sitter nog gärna precis som hemma i sweetspot! Jag tror att alla som jobbat med sitt rum kommer att ha nytta av föreläsningen. Calm Edit tillägg Edited February 8, 2012 by calm Quote
ukiro Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 Det där var ett försök att driva lite med de missuppfattningar om rumskorrigering som den här föreläsningen säkert kommer tackla. Skämtet gick inte riktigt hem kanske… Quote
calm Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 Det där var ett försök att driva lite med de missuppfattningar om rumskorrigering som den här föreläsningen säkert kommer tackla. Skämtet gick inte riktigt hem kanske… Jodå! Inga problem! Mitt svar var också av den kalibern. Svårt att få fram ironi på nätet. Calm Quote
Recommended Posts