Little Esther-fan Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 (edited) - Edited March 12, 2012 by Little Esther-fan Quote
Little Esther-fan Posted February 2, 2012 Author Posted February 2, 2012 (edited) - Edited March 12, 2012 by Little Esther-fan Quote
Bebop Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Så fort brukar det inte gå. Jag har sålt kablar och skivspelare genom forumet. Det har tagit mellan 3-6 månader... Quote
tomano58 Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Du har ju fler bra platser att annonsera på som tex hifimagasinet.com, hififorum.nu, blocket.se mm. Quote
Bebop Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Jag har sålt ett par Dynaudio bak- och centerhögtalare via Hifimagasinet. Det tog ungefär en månad. Allt annat har jag lyckats bäst med här via Euphonia. Däremot har jag fått många napp via Hifimagasinet av oseriösa spekulanter. Men vet ju aldrig. Har man tur kan det gå snabbt men jag tror inte man skall förvänta sig snabba ryck. Just dina högtalare hade jag provat att lägga ut via Ebay UK där de har hög status. Quote
Little Esther-fan Posted February 3, 2012 Author Posted February 3, 2012 (edited) - Edited March 12, 2012 by Little Esther-fan Quote
Little Esther-fan Posted February 3, 2012 Author Posted February 3, 2012 (edited) - Edited March 12, 2012 by Little Esther-fan Quote
Little Esther-fan Posted February 4, 2012 Author Posted February 4, 2012 (edited) - Edited March 12, 2012 by Little Esther-fan Quote
Little Esther-fan Posted February 18, 2012 Author Posted February 18, 2012 (edited) - Edited March 12, 2012 by Little Esther-fan Quote
A/Wing. Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 Så fort brukar det inte gå. Jag har sålt kablar och skivspelare genom forumet. Det har tagit mellan 3-6 månader... Ja verkligen mina Empress har varit på försäljning ungefär lika länge och ännu inget napp. Kan det va priset och vikande ekonomi ute i Europa Quote
Bebop Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 Ja verkligen mina Empress har varit på försäljning ungefär lika länge och ännu inget napp. Kan det va priset och vikande ekonomi ute i Europa Även om det kan vara "billigt" så är det mycket pengar och ont om cash har de flesta av oss. Jag tror många vill handla dyrare prylar via butik som kan ge både garanti och finansiering. Och potentiella köpare av kostsam hifi är trots allt begränsad. Den största marknaden av hifi i Europa är förmodligen http://www.audiomarkt.de/_markt/ Mitt tips är att lägga ut en annons där. Quote
A/Wing. Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 Även om det kan vara "billigt" så är det mycket pengar och ont om cash har de flesta av oss. Jag tror många vill handla dyrare prylar via butik som kan ge både garanti och finansiering. Och potentiella köpare av kostsam hifi är trots allt begränsad. Den största marknaden av hifi i Europa är förmodligen http://www.audiomarkt.de/_markt/ Mitt tips är att lägga ut en annons där. Tack för tipset Bebop men mina bristande språkkunskaper sätter käppar i hjulet för den Europeiska marknaden min engelska är ganska dålig så jag får det svårt med den biten. Quote
Recommended Posts