plundin™ Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 En av min uppväxt stora musikhjältar lämnade oss den 23e... Stig Vig har lagt ner basen och tystnat, det blir palsternacka till middag i kväll! Han var en av dom trevligaste musikerna jag träffat! /ptr Quote
Guest BTS Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 (edited) En av min uppväxt stora musikhjältar lämnade oss den 23e... Stig Vig har lagt ner basen och tystnat, det blir palsternacka till middag i kväll! Han var en av dom trevligaste musikerna jag träffat! /ptr Riktigt sorgligt. Dag Vags starkaste album spelades så sent som i förrgår här i huset... Edited January 26, 2012 by BTS Quote
plundin™ Posted January 26, 2012 Author Posted January 26, 2012 Jag brukar alltid ha med mej Scenbuddsim när jag är ute och spelar plattor på mässor! Den är en given succé! /ptr Quote
Guest BTS Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 (edited) Jag brukar alltid ha med mej Scenbuddsim när jag är ute och spelar plattor på mässor! /ptr En god gärning. Igårkväll böjde jag på nacken när Palsternacka spelades, en milstolpe som bjuder på stor upplevelse. Edited January 27, 2012 by BTS Quote
Recommended Posts