gozzi Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 Som rubriken lyder så surfade jag in på sidan HDtracks.com idag, verkar sjukt intressant om dom håller vad dom lovar. Aningens dyrt bara 190kr för Fleetwood Mac... Quote
Nik Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 Jag har handal lite av dom. Mina erfarenheter är bara goda.. Snabbt enkelt och utbudet växer hela tiden.. Bor du utanför usa så är du hänvisad till att betala med paypal... Dyrt eller inte hänger väl på hur mycket man gillar fleetwood.... Jag gillar fleetwood //Nik Quote
JonasR Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 Jag har köpt flera album. Som redan nämnts är Paypal enda sättet att betala utanför USA. Det funkar bra att handla. Tänk bara på att tillåta Java i din webläsare för att nedladdningen skall funka. Oftast kommer jag upp i full hastighet på min uppkoppling. = 8 MBit/s. Dock har det varit segt några vardagkvällar. Vad gäller Rolling Stones utgåvorna är de SACD mastringar som gjordes år 2002, om du redan har dessa album på SACD så tillför hdtracks inget nytt. Undantagen är nog Get Yer Ya-Ya's Out, 40th Anniversary Edition samt Some Girls Deluxe Version som kommit till senare. Quote
disromance Posted January 20, 2012 Posted January 20, 2012 Jag handlar ofta av dem. Hög kvalitet på deras utbud av det jag har köpt. Bra support om något skulle krångla, vilket det bara har gjort en gång när jag skulle ladda ned. Överlag mycket nöjd. Quote
Recommended Posts