AlfaGTV Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Eller vad har hänt? Med vänlig hälsning, Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Man kan ju undra. Jag får följande meddelande när jag försöker...... "You must set a value for 'Homepage Content' in 'CMS Configuration' " Vad det innebär räcker inte mina små datakunskaper till för att tyda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 ...eller också kör de en uppdatering...som inte helt spelar...ännu... :-) Vi får väl se, och hoppas att det inte är något allvarligt. \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaGTV Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 Man kan ju undra. Så ser det inte ut för mig, en vit bakgrund på Active topics och jad ser rubiker även under Admins-delarna. De sista inläggen skrevs av en Mikael2 på eftermiddagen idag och är av tveksam natur. På engelska och han vill tydligen sälja "north face jackets" och "karen miller dresses". Dock ligger de under rätt forumdel. Under bytes ligger ett nytt topic med titeln "Hi there, thank you extremely substantially!" Mycket skumt! /Mike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Vid försök att gå in på något av subforumen kommer följande meddelande upp: Arguments are of the wrong type, are out of acceptable range, or are in conflict with one another. Det verkar skumt men samtidigt har jag för mig att en uppdatering var planerad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindome Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 ISP:n har problem vad jag förstår Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts