RollE2k Posted December 5, 2011 Posted December 5, 2011 (edited) Säljer nu mitt par Usher Mini Dancer 1 (Med Beryllium diskanten), pga finansiering av uppgradering. Paret är är i Valnöt-finish. Är du intresserad så vet du säkert att ljudmässigt är högtalarna lite åt det varmare hållet, och låter kanon för pengarna. Sedan är finishen i mitt tycke tom bättre än Sonus Faber i samma prisklass. Skickmässigt är högtalarna som nya, finns inte en skråma på dem. Originalkartonger finns dessutom kvar. Vid seriöst intresse, går att komma och lyssna på dem i Luleå. Nypris för dessa pjäser är idag 41990kr, lägg ett bud så kommer vi överens om något! Har inget problem att skicka om så behövs! Skicka pm, ring (070-2602743) eller maila på r_eape_r(at)hotmail.com Köper du dem INNAN jul så bjuder jag på frakt via bussgods! Edited January 23, 2012 by RollE2k
RollE2k Posted December 17, 2011 Author Posted December 17, 2011 Går bra att lägga ett bud om du inte tycker priset är rätt, så kanske vi kommer överens om något.
Recommended Posts