No-Frills-Audio Posted November 19, 2011 Posted November 19, 2011 (edited) Grottmännen till Stockholm 27-28/11 Då var det klart! Vi kommer till Stockholm den 27-28/11 för demo av våra grejor. Vi välkomnar alla som vill att komma och lyssna på Caveman, Tuva, Wägner och Bam-Bamp! Vi spelar 11-18 båda dagarna, ev längre den 27:e......... det beror på Er! Ta mer än gärna med din egen musik........ anbefalles!! Plats: Musikvalvet Brinken Kåkbrinken 5 Gamla Stan Välkomna! Edited November 23, 2011 by No-Frills-Audio Quote
vovven Posted November 21, 2011 Posted November 21, 2011 Grottmännen till Stockholm 27-28/11 Då var det klart! Vi kommer till Stockholm den 27-28/11 för demo av våra grejor. Vi välkomnar alla som vill att komma och lyssna på Caveman, Tuva, Wägner och Bam-Bamp! Vi spelar 11-18 båda dagarna, ev längre den 27:e......... det beror på Er! Ta mer än gärna med din egen musik........ anbefalles!! Plats: Musikvalvet Brinken Kåkbrinken 5 Gamla Stan Välkomna! Har inga möjligheter att dra till den kungliga huvudstaden för detta eminenta event men hoppas på nya möjligheter på närmare håll. Quote
No-Frills-Audio Posted November 22, 2011 Author Posted November 22, 2011 Har inga möjligheter att dra till den kungliga huvudstaden för detta eminenta event men hoppas på nya möjligheter på närmare håll. Synd.......... men vi ses ju på Sweetspot om inte annat! Until then......... Quote
vovven Posted November 27, 2011 Posted November 27, 2011 Hoppas verkligen att det blev en trevlig tillställning, inga bilder eller lyssningsintryck ? Kom igen nu. Quote
No-Frills-Audio Posted November 30, 2011 Author Posted November 30, 2011 Hoppas verkligen att det blev en trevlig tillställning, inga bilder eller lyssningsintryck ? Kom igen nu. Lite svalt här minst sagt.......... finns däremot en hel del hos grannen...... http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=85561 Quote
gcs Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 (edited) Lite svalt här minst sagt.......... Prislappen var för låg för det här forumet. Edited November 30, 2011 by gcs Quote
P-pan Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Prislappen var för låg för det här forumet. Finns det billig Hi-fi också ... Hade jag inte blivit beordrad med x-tra arbete under måndagen så hade här funnits lite kommentarer och bilder. Nu blev det inte så utan jag hoppas på att ett senare tillfälle dyker upp istället //Pan Quote
K-man Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Prislappen var för låg för det här forumet. För min del finns det då inget ändamål i höga prislappar...jag är mer fascinerad i maxade minimum... Sthlm är lite långt bort för mig. \\K-man Quote
K-man Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 ...och läser gladeligen om eventet i länken! :-) \\K-man Quote
Ekman Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Det där slutsteget ser väldigt intressant ut, ser fram emot mer info och pris längre fram. Quote
lindvall Posted December 1, 2011 Posted December 1, 2011 Jag tycker no-frills är spännande! Både vad gäller produkter och attityd. Jag hoppas verkligen att kunna få lyssna på högtalarna någon gång i framtiden. Quote
No-Frills-Audio Posted December 1, 2011 Author Posted December 1, 2011 Prislappen var för låg för det här forumet. Om det är så ....... ja då är det riktigt illa.......... Quote
No-Frills-Audio Posted December 1, 2011 Author Posted December 1, 2011 För min del finns det då inget ändamål i höga prislappar...jag är mer fascinerad i maxade minimum... Sthlm är lite långt bort för mig. \\K-man Du är mer än välkommen vid annat tillfälle! Det går fler tåg....... Quote
No-Frills-Audio Posted December 1, 2011 Author Posted December 1, 2011 Finns det billig Hi-fi också ... Hade jag inte blivit beordrad med x-tra arbete under måndagen så hade här funnits lite kommentarer och bilder. Nu blev det inte så utan jag hoppas på att ett senare tillfälle dyker upp istället //Pan Det gör det! Vi ses framöver........ Quote
No-Frills-Audio Posted December 1, 2011 Author Posted December 1, 2011 Det där slutsteget ser väldigt intressant ut, ser fram emot mer info och pris längre fram. Det kommer inom kort! Quote
No-Frills-Audio Posted December 1, 2011 Author Posted December 1, 2011 Jag tycker no-frills är spännande! Både vad gäller produkter och attityd. Jag hoppas verkligen att kunna få lyssna på högtalarna någon gång i framtiden. Det hoppas vi kunna fixa till. Vi planerar för en Skånetripp i början av nästa år........... Quote
K-man Posted December 1, 2011 Posted December 1, 2011 Du är mer än välkommen vid annat tillfälle! Det går fler tåg....... Tackar! \\K-man Quote
lindvall Posted December 1, 2011 Posted December 1, 2011 Det hoppas vi kunna fixa till. Vi planerar för en Skånetripp i början av nästa år........... Då hoppas jag verkligen att jag har möjlighet att närvara! Quote
No-Frills-Audio Posted December 1, 2011 Author Posted December 1, 2011 Då hoppas jag verkligen att jag har möjlighet att närvara! Det låter bra........ som det ser ut just nu blir det andra eller tredje helgen i januari! Mer info kommer inom kort! Quote
Recommended Posts