Ekman Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Kan det vara så att Spofity har fått konkurrens tro? Drinkify Quote
Daniel Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Kan det vara så att Spofity har fått konkurrens tro? Drinkify haha, lysande. "The Kraftwerk" var hård Quote
calm Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Testade mina jazzfavoriter. Verkar bara landa i rödtjut. På mer rockigt tema; Stones blir svaret rom, med qoctaillök. Skulle nog föredra öl och Jack Daniels för lite mer ös. Calm Quote
Sigge Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Mm. Det skulle funka hyffsat för mig, jag spelar normalt hela album, men stackars de som gör spellistor med blandade artister. Något för IOGT-NTO Det verkar rätt komplett, jag kollade Tages Tuff cocktail Quote
Daniel Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Testade mina jazzfavoriter. Verkar bara landa i rödtjut. På mer rockigt tema; Stones blir svaret rom, med qoctaillök. Skulle nog föredra öl och Jack Daniels för lite mer ös. Calm Kolla lite hip hop artister. Där är det bara helflaskor som gäller. :-) Kraftwerk är ren gin med en myntakvist. :-) Quote
Hasse Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Till Zappa skulle man tydligen häva i sig detta: •1 bottle Tequila Oro •1 bottle Cranberry juice Combine in highball glass and serve. Stir vigorously. Till mina gamla hjältar Bowie och Gabriel dög det tydligen med lådvin Quote
K-man Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 ...lite kul grej! ...Electric Banana Band och Metallica gav förslag vill jag säga!!! \\K-man Quote
calm Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 ...lite kul grej! ...Electric Banana Band och Metallica gav förslag vill jag säga!!! \\K-man Jag som trodde att bananlikör skulle vara den givna drycken! Calm Quote
Ekman Posted November 10, 2011 Author Posted November 10, 2011 Rätt så dum sida egentligen men lite lustig Imponerande ändå att den hittar och kan spela upp även lite mer okända band. Quote
Matrixen Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 hahaha... “The Type O Negative” •10 oz. Jack Daniel's Tennessee Whiskey Serve neat. Garnish with maraschino cherry. Quote
Ekman Posted November 10, 2011 Author Posted November 10, 2011 hahaha... “The Type O Negative” •10 oz. Jack Daniel's Tennessee Whiskey Serve neat. Garnish with maraschino cherry. Den hade jag redan kollat upp, får testa det nästa gång world coming down åker på Quote
calle_jr Posted November 13, 2011 Posted November 13, 2011 Det krävs ett välsorterat barskåp märker jag, men flera förslag till mig innehöll Old Rip Van Winkle Bourbon. Kan det va nåt Quote
Recommended Posts