Jump to content

Radiohandlarn 60 år!!!

Bimota

Recommended Posts

Anders Bengtsson, a k a "Radiohandlarn" fyller 60 år idag. STORT GRATTIS önskar vi dig idag. Du är en superhjälte och ett föredöme i vår bransch. Och en fin vän. Hoppas du får en glad dag full av glädje och hurrarop.

HURRA!!!

Instämmer i hyllningskören. Grattis!

Tror att han hållt på några år vid det här laget och är en klar profil i hifi-Sverige.

Radiohandlaren har ett verkligt tungt sortiment i sin butik som man inte bygger på en dag! :icon_smile_cool:

Ett besök är ett måste när man är i staden!

Hoppas födelsedagen går i hifin tecken med mycket musik!

Calm

Grattis Anders!

Jag håller tal!

Kära Anders!

Du är min referens i branschen.

Sedan jag tog mina första stapplande steg mot högre höjder i denna hobby har du alltid lyckats presentera produkter som jag fallit för och på den nivå jag befunnit mig på.

Du är grym på att (hand) plocka fram produkter till din butik som verkligen sticker ut på ett positivt sätt. Det du presenterar i butiken är med mycket få undantag bland de mest erkända stora tunga hifimärken som finns. Dessutom upplever jag urvalet inom ett märke som det bästa inom det märket, dessutom. Det gör investeringen "säker". Det är produkter som har en förhållandevis god 2a handsmarknad.

Andra återförsäljare radar upp hela serier med produkter från några få firmor. Det är inte lika kul att jämföra.

Anders har både bredd och djup i sitt stora sortement.

Ett enormt hjärtligt och omtänksamt omhändertagande av dina kunder utmärker din jargong.

Ett ex. Jag skulle ha en musikväll och bränner precis innan en säkring i Krellen. Anders har inga i reserv när jag ringer och frågar, men väl en förstärkare jag kan låna för att genomföra kvällen. Tack Anders!

Visst kan vassa tungor säga att det för att sälja. Men andra med mig kan tycka att det är snällt. På så sätt tror jag Anders bygger relationer med sina kunder på ett på ett många gånger personligt plan. Det vinner kunden och Anders på samtidigt som det ger mervärde i en god relation och ännu bättre hobby.

Det har också slagit mig när man varit och lyssnat hos dig hur du tillsynes bara ställer fram ett par högtalare man vill lyssna på. Vid avnjutning senare inser man att de är perfekt inställda där de ställdes. Stort kunnande och erfarenhet exponeras då. Det finns fler liknande exempel.

Tack Anders, Radiohandlaren!

Mvh Apexorca