Jump to content

Recommended Posts

Posted

Då är tävlingen avgjord!

Här hittar ni influtna bilder hos NoMono.

Juryn har bedömt bilderna anonymt och efter en smula diskussion har följande bild utvalts som vinnare av presentkortet på 10.000Kr från Scandinavian Photo.

ptg_02-small.jpg

NoMonos redaktör meddelar att vinnaren är Peter Tillberg, Stockholm som vi gratulerar å det hjärtligaste!

Presentkortet kommer som en julklapp på posten inom kort...

mvh / Lasse

Posted (edited)
Då är tävlingen avgjord!

Här hittar ni influtna bilder hos NoMono.

Juryn har bedömt bilderna anonymt och efter en smula diskussion har följande bild utvalts som vinnare av presentkortet på 10.000Kr från Scandinavian Photo.

http://www.nomono.dk/sites/default/files/I...tg_02-small.jpg

NoMonos redaktör meddelar att vinnaren är Peter Tillberg, Stockholm som vi gratulerar å det hjärtligaste!

Presentkortet kommer som en julklapp på posten inom kort...

mvh / Lasse

Grattis P-Pan!!

Edited by In The Air
Guest Musicus
Posted

Grattis!, det kunnet knapt blitt noen bedre vinner :) ...

mvh

Guest Niklas F
Posted

Grattis!

Där ser man, det behöver inte vara perfekt skärpa eller ljussättning trodde att det skulle vara ett sådant foto som skulle vinna.

Detta gör mig sugen på att vara med om det kommer mera tävlingar frampå!

Posted (edited)

Helheten och kompositionen måste fälla avgörandet! Tekniskt kanske det fanns bilder som överträffar i detaljerna.

Motiv och någon form av berättelse eller fråga måste ligga i betraktarens öga, annars blir det trist.

Blev faktiskt själv lite nyfiken vad betraktaren tittade på i Avantgarde-högtalarens horn.

10.000 kr räcker till en sådan här http://www.scandinavianphoto.se/product/it...px?iId=12892478 :mm:

om du nu skulle önska dig något av det senaste i kameraväg P-Pan. Mer som en lite "extrakamera" att altid ha med sig. Fast jag tror nog att din bildkvalitet är tillräcklig ändå! :D

Än en gång grattis!

Calm

Tillägg.

Edited by calm
Posted

Man får tacka så mycket för alla gratulationer, de värmer verkligen :)

Jag behöver säkert inte sätta på pränt hur otroligt glad jag blev när jag fick beskedet...

men nu gjorde jag det ändå :blush

Åter ett stort tack till er alla.

/// Pan

Posted

...sen in i tråden. Jämförde bilder hos NoMono.

Rätt bidrag vann.

Det är kompositionen, färgerna, lite humor samt ögonblicket som gör P-pans bild. Den skiljer ut sig från de andra bilderna. Övriga är i sammanhanget mer ointressanta.

Grattis

Apexorca

Posted

För det första: vilket otroligt bra initiativ med en fototävling! Dessutom så generös prissumma!

För det andra: stort grattis! Vid genomgång av bilderna är det självklart att din bild blev vinnare! Den fångar både känslan man har som besökare samtidigt som den avslöjar det lite nördiga i hobbyn.