Guest B.A.T man Posted October 5, 2004 Posted October 5, 2004 Minner om at det i Horten, Norge er messe igjen den 15-17 Oktober 2004. Denne messen holdes for tredje året på rad og holder på å etablere seg på linje med de beste. De som likte Arken i år vil nok også finne mye bra hifi/high end på denne messen. Forskjellen er at det her vil være minimalt med tv/surround, altså en mer dedikert musikk/hifi messe. Sjekk ut linken nedenfor for mer info om utstillere. Kommer man fra Sverige er det enkleste å peile seg inn på Moss i Østfold fylke som ligger ca 60 km nord om Svinesund el 80 km nord om Strømstad. Der tar man en ferje på 30 min over fjorden til Horten, og hotellet ligger der 200m fra ferje leiet. Overnatting kan ordnes i bla i Moss, der kan man også la bilen stå parkert mens man tar ferja over. Spm kan rettes til meg om det er noen som har tanken på å dra, selv drar jeg opp fra Gøteborg (ja, jeg bor her, har emigrert ...), på fredag den 15 okt. Personlig synes jeg dette er en mer "intim" (mindre hotell) og personlig messe enn Arken (helt subjektivt selvsagt..) sjekk denne linken og se om det er noe av interesse på messen... http://www.audes.no/messe/ Quote
Recommended Posts