Daniel Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 (edited) OBS! Ändrade tider på lördagen. Edited September 12, 2011 by Daniel Quote
Hifi_Perrra Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 (edited) Ett par sådana här och en Krell S300i så kunde jag luta mig tillbaka och bara njuta Vintern är ju snart här med is på trappan men till våren till födelsedagen så ska jag önska mig något av mig själv Det är lite av en traditon hemma hos mig, det är den enda dagen på året man verkligen får som man vill, då ingen kan säga att jag inte får handla vad jag vill. Mycket smidigt faktiskt. Inte ens HighEnd-Berit säger något den dagen Det gäller ju att passa på för man vet inte när nästa tillfälle dyker upp. I värsta fall så får man vänta ett helt år till och det vill man ju inte Edited September 11, 2011 by Hifi Perra Quote
Daniel Posted September 12, 2011 Author Posted September 12, 2011 Ja, tålamod är inte en dygd som vi musikälskare blev välsignande med. ;-) Quote
calm Posted September 12, 2011 Posted September 12, 2011 Synd! Hade varit trevligt att lyssna på dessa nyheter! Tyvärr uppbokad sedan tidigare Jag har just börjat njuta av mina nyförvärv från just Vinylbutiken införskaffade i helgen i Götet. Blev bla en referensplatta med Patricia Barber Mythologies tror jag att den hette har den för jämförelsens skull även på cd. Calm Quote
sker Posted September 24, 2011 Posted September 24, 2011 (edited) Synd! Hade varit trevligt att lyssna på dessa nyheter! Tyvärr uppbokad sedan tidigare Och jag som trodde att jag kunde lita på att du såg över mina framtida intressen på hemmaplan Vi verkar röra oss allt lägre ner i serienummrena, sist Guarneri hade Sverige premär var det 060 som gällde /Johan Edited September 24, 2011 by sker Quote
Timbre™ Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Vi verkar röra oss allt lägre ner i serienummrena, sist Guarneri hade Sverige premär var det 060 som gällde Det första paret Amati Homage i Sverige stod uppställda hos Lars Bengtsson Ljud/Video på St: Eriksplan och hade seriennummer 004 om inte minnet har rört till det. Kommer däremot aldrig att glömma när tygpåsarna plockades av och det kan man kalla en ritual... Quote
Recommended Posts