Daniel Posted September 10, 2011 Posted September 10, 2011 (edited) Edited September 12, 2011 by Daniel Quote
Hifi_Perrra Posted September 10, 2011 Posted September 10, 2011 (edited) Vad trevligt med VTL också. Det var väl Hifi Consult som hade agenturen innan? Säg till mig om ni börjar sälja Von Schweikert för då kommer jag att byta ut mina Cremona M mot VR4SR Edited September 10, 2011 by Hifi Perra Quote
Daniel Posted September 11, 2011 Author Posted September 11, 2011 Vad trevligt med VTL också. Det var väl Hifi Consult som hade agenturen innan? Säg till mig om ni börjar sälja Von Schweikert för då kommer jag att byta ut mina Cremona M mot VR4SR Jag tycker att du ska vara lycklig med dina Italienska skönheter. Men vi lovar att berätta om alla nyheter som dyker upp. :-) Ja, det är viktigt att poängtera att vi tar över distributionen av VTL från Hifi Consult i samtycke med dem. Vi har haft diskussioner med både Luke Manley och Consulterna innan vi gemensamt bestämde att göra på det här viset. Så alla är goa och glada gubbar. Quote
Hasse Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 (edited) Med tanke på att VTL väldigt ofta syns tillsammans med Wilson i hemlandet torde det vara ett lämpligt samarbete även här. Herr Wilson själv tycks använda VTL´s stora Siegfried. Lycka till med det "nya" märket Edited September 11, 2011 by Hasse Quote
Daniel Posted September 11, 2011 Author Posted September 11, 2011 Med tanke på att VTL väldigt ofta syns tillsammans med Wilson i hemlandet torde det vara ett lämpligt samarbete även här. Herr Wilson själv tycks använda VTL´s stora Siegfried. Lycka till med det "nya" märket Tack för det Hasse! Ja, det stämmer fint. Wilson gillar verkligen VTL. Quote
Hifi_Perrra Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 (edited) Det får jag veta ändå Förmodligen så kommer jag att göra mig av med Cremona M om jag får chansen, jag är inte nöjd med utseendet men annars så är dom kanon, iaf ljudet som är det bästa som jag har hört, utan tvekan Bättre än jag hade trott. Beställde dom utan att ens ha hört märket förutom lite på Sweetspot 2011. Nu vill jag ha Guarneri Evolution så jag slipper att drömma längre, den finishen får man leta länge efter, men nu har jag äntligen funnit den Mvh Jag tycker att du ska vara lycklig med dina Italienska skönheter. Men vi lovar att berätta om alla nyheter som dyker upp. :-) Ja, det är viktigt att poängtera att vi tar över distributionen av VTL från Hifi Consult i samtycke med dem. Vi har haft diskussioner med både Luke Manley och Consulterna innan vi gemensamt bestämde att göra på det här viset. Så alla är goa och glada gubbar. Edited September 11, 2011 by Hifi Perra Quote
figge Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 (edited) Du kanske skall byta förstärkare och CD istället för högtalare, tror inte att dina nuvarande gör dina högtalare rättvisa. Eller satsa på ett boende med ett lite större lyssningsrum. Om det nu inte är bara av estetiska skäl du vill byta högtalare? Edited September 11, 2011 by figge Quote
Daniel Posted September 11, 2011 Author Posted September 11, 2011 Jag förstår precis hur du känner. Guarneri evolution är speciella. Quote
Recommended Posts