Jump to content

Stylus och VTL

Daniel

Recommended Posts

Vad trevligt med VTL också. Det var väl Hifi Consult som hade agenturen innan? :icon_smile_cool:

Säg till mig om ni börjar sälja Von Schweikert för då kommer jag att byta ut mina Cremona M mot VR4SR :D

Jag tycker att du ska vara lycklig med dina Italienska skönheter. Men vi lovar att berätta om alla nyheter som dyker upp. :-)

Ja, det är viktigt att poängtera att vi tar över distributionen av VTL från Hifi Consult i samtycke med dem. Vi har haft diskussioner med både Luke Manley och Consulterna innan vi gemensamt bestämde att göra på det här viset. Så alla är goa och glada gubbar.

Med tanke på att VTL väldigt ofta syns tillsammans med Wilson i hemlandet torde det vara ett lämpligt samarbete även här. Herr Wilson själv tycks använda VTL´s stora Siegfried. Lycka till med det "nya" märket :)

Tack för det Hasse! Ja, det stämmer fint. Wilson gillar verkligen VTL.

Det får jag veta ändå :) Förmodligen så kommer jag att göra mig av med Cremona M om jag får chansen, jag är inte nöjd med utseendet men annars så är dom kanon, iaf ljudet som är det bästa som jag har hört, utan tvekan :mm: Bättre än jag hade trott. Beställde dom utan att ens ha hört märket förutom lite på Sweetspot 2011. Nu vill jag ha Guarneri Evolution så jag slipper att drömma längre, den finishen får man leta länge efter, men nu har jag äntligen funnit den :D

Mvh

Jag tycker att du ska vara lycklig med dina Italienska skönheter. Men vi lovar att berätta om alla nyheter som dyker upp. :-)

Ja, det är viktigt att poängtera att vi tar över distributionen av VTL från Hifi Consult i samtycke med dem. Vi har haft diskussioner med både Luke Manley och Consulterna innan vi gemensamt bestämde att göra på det här viset. Så alla är goa och glada gubbar.

Edited by Hifi Perra

Du kanske skall byta förstärkare och CD istället för högtalare, tror inte att dina nuvarande gör dina högtalare rättvisa.

Eller satsa på ett boende med ett lite större lyssningsrum.

Om det nu inte är bara av estetiska skäl du vill byta högtalare?

Edited by figge