plundin™ Posted September 9, 2011 Posted September 9, 2011 På uppdrag av Göteborg High-End kommer jag att posta en del Youtube-filmer från mässan... /ptr Quote
Timbre™ Posted September 9, 2011 Posted September 9, 2011 På uppdrag av Göteborg High-End kommer jag att posta en del Youtube-filmer från mässan... /ptr Håller du även i filmkameran... Quote
plundin™ Posted September 10, 2011 Author Posted September 10, 2011 (edited) Bottleneck John och Svenne The Bassman! Live @ Göteborg High-End på Opalen! FANTASTISKT!!!! Blues från Jämtlands urskogar... Ni har chans att lyssna igen klockan 16 idag och i morgon Söndag 12 och 14.. /ptr edit = Stavfel Edited September 10, 2011 by plundin Quote
Engelholm Audio Posted September 10, 2011 Posted September 10, 2011 Bottleneck John och Svenne The Bassman! Live @ Göteborg High-End på Opalen! FANTASTISKT!!!! Blues från Jämtlands urskogar... Ni har chans att lyssna igen klockan 16 idag och i morgon Söndag 12 och 14.. /ptr edit = Stavfel Av mickarna att döma finns det möjlighet att det hela förevigas!?? Quote
plundin™ Posted September 11, 2011 Author Posted September 11, 2011 Av mickarna att döma finns det möjlighet att det hela förevigas!?? kanske... /ptr Quote
plundin™ Posted September 12, 2011 Author Posted September 12, 2011 Vad händer efter dörrarna stängts... /ptr Quote
Kilgore Posted September 12, 2011 Posted September 12, 2011 Aha, Bottleneck John, genom högtalare, då fastande det ngt på hårddisken Hifimössen verkar gilla det... Quote
Guest Niklas F Posted September 12, 2011 Posted September 12, 2011 Var det någon som fick Plind him self på film? Riktigt sköna dansmoves när det vändes plattor i Mårten rummet Quote
Kilgore Posted September 12, 2011 Posted September 12, 2011 Var det någon som fick Plind him self på film? Riktigt sköna dansmoves när det vändes plattor i Mårten rummet Hehe, var inte snabb nog med kameran när Plundin dansade till Blues Brothers Som vanligt spelades det bra musik av Plundin o Akkelis. Tack för att jag fick lyssna på Blues Brothers i båda rummen. Jag tog inte din skiva, det var Stefan som inte ville lämna den ifrån sig igen Quote
plundin™ Posted September 12, 2011 Author Posted September 12, 2011 (edited) Tack för att ni kom till Göteborgs gulligaste* HiFi-mässa och välkomna tillbaka nästa år! /ptr * citat från en av många nöjda besökare! Edited September 12, 2011 by plundin Quote
Peak Posted September 14, 2011 Posted September 14, 2011 (edited) Vi gør det godt og har haft en god messe i Gothemborg ! Edited September 14, 2011 by Peak Quote
Recommended Posts