buris Posted August 27, 2011 Posted August 27, 2011 hej !! Jag undrar om det är någon som har lyssnat lite mer än vad jag har gjort på parasound halo A 21 lrA23, och kan tala om hur dom låter ljudmässigt och för/nackdelar. hur dom låter gent emot integrade kring 30-35 brak, typ Primare Bladelius Thor 3, Musical Fidelity, Hegel.Jag ägde själv primare för/slutstegskombo för några år sedan, men jag komme inte riktigt ihåg hur dom lät + att nu har dom ju släppt nya modeller. Jag har bara lyssnat på dom vid 1 tillfälle. Quote
buris Posted September 22, 2011 Author Posted September 22, 2011 hej!! finns det verkligen ingen som har lyssnat på dom? Quote
toobs Posted September 23, 2011 Posted September 23, 2011 hej!! finns det verkligen ingen som har lyssnat på dom? Skulle också efterlysa det. Har börjat fundera på A23:an tillsammans med något rörförsteg som nästa steg från min integrerade rörstärkare - för att se vad Maggisarna kan göra med lite pulver bakom. Blir till att åka ned till Audio Concept i så fall. Har dock sett att båda stegen fått fin press....... Quote
buris Posted September 23, 2011 Author Posted September 23, 2011 Ja toobs! Eller ifall vi frågar Robert om vi får låna upp ett steg eftersom vi är 2 stycken som är intresserade. Quote
toobs Posted September 26, 2011 Posted September 26, 2011 Ja toobs! Eller ifall vi frågar Robert om vi får låna upp ett steg eftersom vi är 2 stycken som är intresserade. Hej, Behöver nog åka ned då jag vill pröva med deras försteg jämfört med rörförsteg - och heller inte har något rörförsteg att tillgå häruppe för test. Blev även svårt sugen på ett par MF supercharger som jag såg begade...... Har fått köpimpulser varje gång sådana dyker upp.... Nåja. Det får ta den tid det tar då jag oftast är ganska nöjd och inte vill riskera att sabba de 80% som är bra för att få till de andra 20.... Quote
Recommended Posts