Guest Niklas F Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 Efter jag har sett bilden så vill jag nog inte veta invignings ritualerna för att få börja jobba hos er Quote
sladd Posted August 13, 2011 Author Posted August 13, 2011 Efter jag har sett bilden så vill jag nog inte veta invignings ritualerna för att få börja jobba hos er Nä, detta är ju ändå de 10 sekunder han får lov att andas, sedan är det huvudet ned i baljan igen med handklovar på bakom kroppen. Uppgiften är: Vem har alltid rätt? (rätt svar är :"Sladd") och övningen pågår så länge det blir fel svar. Mr X överlevde . Quote
sladd Posted August 13, 2011 Author Posted August 13, 2011 . Siba-Fabian och Öhman är hitinitills de närmaste gissningarna mvh Quote
Timbre™ Posted August 15, 2011 Posted August 15, 2011 Siba-Fabian och Öhman är hitinitills de närmaste gissningarna Om man nu redan har listat ut vem som döljer sig i utstyrseln - rekommenderas då att ligga lågt eller utgår det något slags gissningspris... Quote
Ekman Posted August 15, 2011 Posted August 15, 2011 Tror jag vet nu också, eller en bättre gissning i vart fall. Quote
zood Posted August 16, 2011 Posted August 16, 2011 Om man nu redan har listat ut vem som döljer sig i utstyrseln - rekommenderas då att ligga lågt eller utgår det något slags gissningspris Tror jag vet nu också, eller en bättre gissning i vart fall. Alla gissningar är välkomna, gissningspris.. vi kan nog svänga ihop något om det skulle visa sig att någon har rätt Men avslöja vem är det ju bara vi som kan göra, allt annat är just gissningar Quote
calm Posted August 16, 2011 Posted August 16, 2011 Måste vara "Mannen utan ansikte" http://www.expressen.se/kultur/1.2192836/mannen-utan-ansikte Calm Quote
Rightrider Posted August 16, 2011 Posted August 16, 2011 Alla gissningar är välkomna, gissningspris.. vi kan nog svänga ihop något om det skulle visa sig att någon har rätt Men avslöja vem är det ju bara vi som kan göra, allt annat är just gissningar Enkelt! BW R Quote
Timbre™ Posted August 16, 2011 Posted August 16, 2011 Enkelt! BW R Känner på mig att gåtan är löst... Quote
Govinda Posted August 17, 2011 Posted August 17, 2011 Jag gissar Björn Wiman BW Känner jag inte till mer en som butik på Backaplan Göteborg Quote
calm Posted August 17, 2011 Posted August 17, 2011 Jag gissar Björn Wiman BW Känner jag inte till mer en som butik på Backaplan Göteborg Då skulle cirkeln vara sluten, har han inte ett förflutet i företaget? Calm Quote
sladd Posted August 17, 2011 Author Posted August 17, 2011 Vi är mycket glada att välkomna Wiman till butiken! Som Calm påpekar har han ett förflutet som Hifi-Consult, under senare delen av 90-talet jobbade han 6 år i butiken innan han påbörjade en jobbresa som tog honom till Oslo, Alingsås och sedan många år på Audionord. Wiman har i perioder varit en stötta i mitt liv, både inom Hifi och privat och det känns väldigt bra att kunna jobba ihop! Hans kompetens är omvittnad och erfarenheten av försäljning på alla plan kommer väl till pass i vårt expansiva skede. Fredag 2:e september kan du hälsa honom välkommen till butiken. Vi bjuder på något gott att dricka och tugga på! mvh Sladd Björn Wiman anno 2011: Quote
Hasse Posted August 17, 2011 Posted August 17, 2011 Wiman är tillbaka?!... det var som tusan. Kul Quote
Recommended Posts