Jump to content

Sladd har anställt en ny

sladd

Recommended Posts

Efter jag har sett bilden så vill jag nog inte veta invignings ritualerna för att få börja jobba hos er :o

;)

Nä, detta är ju ändå de 10 sekunder han får lov att andas, sedan är det huvudet ned i baljan igen

med handklovar på bakom kroppen.

Uppgiften är: Vem har alltid rätt? (rätt svar är :"Sladd") och övningen pågår så länge det blir fel svar.

Mr X överlevde :)

.

Om man nu redan har listat ut vem som döljer sig i utstyrseln - rekommenderas då att ligga lågt eller utgår det något slags gissningspris

Tror jag vet nu också, eller en bättre gissning i vart fall.

Alla gissningar är välkomna, gissningspris.. vi kan nog svänga ihop något om det skulle visa sig att någon har rätt :)

Men avslöja vem är det ju bara vi som kan göra, allt annat är just gissningar :)

Vi är mycket glada att välkomna Wiman till butiken!

Som Calm påpekar har han ett förflutet som Hifi-Consult, under senare delen av 90-talet jobbade han 6 år i butiken innan han påbörjade en jobbresa som tog honom till Oslo, Alingsås och sedan många år på Audionord.

Wiman har i perioder varit en stötta i mitt liv, både inom Hifi och privat och det känns väldigt bra att kunna jobba ihop! Hans kompetens är omvittnad och erfarenheten av försäljning på alla plan kommer väl till pass i vårt expansiva skede.

Fredag 2:e september kan du hälsa honom välkommen till butiken. Vi bjuder på något gott att dricka och tugga på!

mvh

Sladd

Björn Wiman anno 2011:

Wiman-face.jpg