torbjorn Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Ska skaffa en vinyltvättmaskin. Valet står mellan en Okki Nokki och VPI HW 16,5. Finns det några andra prisvärda på marknaden (max ca 8000 kr). /Torbjörn Quote
eliot Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Jag köpte Hanss Acoustics RC-20 av Akkelis Audio, pris 5 950:- Den fungerar mycket bra - läs test i HiFiChoice Quote
Vox Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Jag har en "Kuzma VINVAC LP Record Vacuum Cleaning Machine" som jag är mycket nöjd med. Kuzma VINVAC Quote
Guest Musicus Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Jeg hadde en Nitty Gritty Pro 2 tror jeg den het, helautomatisk og vasket begge sider samtidig, det var en lek å tvette skivene, tror den ligger som ny i pris segmentet 8-10 000,-, ellers kan man jo fråga om en "best price" for å holde budgeten Ellers er vel VPI ett sikkert valg. mvh Quote
Mat74 Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 Ska skaffa en vinyltvättmaskin. Valet står mellan en Okki Nokki och VPI HW 16,5. Finns det några andra prisvärda på marknaden (max ca 8000 kr). /Torbjörn Själv kör jag med en tvätt från Clearaudio: Smart Matrix...modellen är utgången, men den finns fortfarande att köpa på sina ställen... Quote
Recommended Posts