Engelholm Audio Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Hejsan! Jag drar till Göteborg under den 20e/21a augusti. Passa på att boka in ett akustikbesök! Jag gör lyssning och mätning på plats. Väl hemma sammanställer jag resultatet i en mätdokumentation som mailas dig. Pris 2000 SEK och jag bjuder på milkostnaden eftersom jag ändå kör. Maila mig för mer information! info@engelholmaudio.com Quote
Engelholm Audio Posted August 12, 2011 Author Posted August 12, 2011 En plats kvar, troligen söndag förmiddag. Quote
P-pan Posted August 13, 2011 Posted August 13, 2011 En plats kvar, troligen söndag förmiddag. Klarar du av en hörseltest så är jag intresserad Quote
A/Wing. Posted August 13, 2011 Posted August 13, 2011 Den här resan verkar vara både nytta och nöje Quote
Engelholm Audio Posted August 13, 2011 Author Posted August 13, 2011 Den här resan verkar vara både nytta och nöje Ja det blir två flugor på smällen! Klarar du av en hörseltest så är jag intresserad Jag - Rainman - förstår dig inte riktigt, P-pan... Quote
Recommended Posts