toobs Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 Den hade man ju velat vara med på - om man inte bott häruppe i skogen förståss........ Hoppas dock på utförligt reportage sedan Quote
Akkelis Audio Posted August 13, 2011 Author Posted August 13, 2011 Då är demon igång och många trotsar solen och besöker oss i butiken. Och här är dagens "huvudperson". Quote
byZan Posted August 13, 2011 Posted August 13, 2011 (edited) Då är demon igång och många trotsar solen och besöker oss i butiken. Och här är dagens "huvudperson". Jag ska inte föregå, men med rätt högtalare så imponerar den säkert än mer än när lyssnade på den i veckan som var. Högtalare som passar kan väl inte vara allt för svårt att hitta i den butiken kan jag tänka mig. Lycka till Dennis och alla ni andra! Edit: syftningsfel Edited August 13, 2011 by byZan Quote
Guest Musicus Posted August 13, 2011 Posted August 13, 2011 Blir "hovedpersonen" kvar i butiken efter demoen?, er ikke hjemme og har har muligheten for å overvære demoen ...... mvh Quote
plundin™ Posted August 13, 2011 Posted August 13, 2011 tyvärr var det bara ett tillfälligt besök! men hon är tillbaka i stan i september i samband med årets hifi-mässa! /ptr Quote
Guest Musicus Posted August 15, 2011 Posted August 15, 2011 tyvärr var det bara ett tillfälligt besök! men hon är tillbaka i stan i september i samband med årets hifi-mässa! /ptr Hmm, har man otur igjen da så er man på jobb, men det gir seg vel en anledning til å lytte/beskue de skjønne 300B ... mvh Quote
Guest Niklas F Posted August 15, 2011 Posted August 15, 2011 Mycket trevligt folk i butiken, både personal och kunder( eller inventarier som endel av dom kallades ) även om inte det som demades verkade vara något för mig så fanns det ett trevligt rum/anläggning nere i källaren som mer var i min smak/ljud. Hit åker vi mer än gärna igen! Quote
Bebop Posted August 15, 2011 Posted August 15, 2011 Hit åker vi mer än gärna igen! Hur klarade du knastret? Quote
Guest Niklas F Posted August 15, 2011 Posted August 15, 2011 Hur klarade du knastret? Spelades bara cd på ovanvåningen när jag var där, på nedre plan så fick jag syn på en såndär underlig apparat. Inget snack om att det lät bra! Quote
Akkelis Audio Posted August 15, 2011 Author Posted August 15, 2011 En bild på källaren där NiklasF (som själv äger en skivspelare) trivdes. Dennis poserar framför referenssystemet från Audio Space som spelade med Martin Logan CLX. Quote
Guest Niklas F Posted August 15, 2011 Posted August 15, 2011 Nopp jag har ingen skivspelare, däremot några lådor med vinyl som inte spelats dom sista 12-15 åren Quote
Recommended Posts