Jump to content

Recommended Posts

Posted

Den hade man ju velat vara med på - om man inte bott häruppe i skogen förståss........ :diss::dead::(

Hoppas dock på utförligt reportage sedan

Posted (edited)
Då är demon igång och många trotsar solen och besöker oss i butiken.

9260601-origpic-dce185.jpg

Och här är dagens "huvudperson".

9260601-origpic-13d583.jpg

Jag ska inte föregå, men med rätt högtalare så imponerar den säkert än mer än när lyssnade på den i veckan som var. Högtalare som passar kan väl inte vara allt för svårt att hitta i den butiken kan jag tänka mig.

Lycka till Dennis och alla ni andra!

Edit: syftningsfel

Edited by byZan
Guest Musicus
Posted

Blir "hovedpersonen" kvar i butiken efter demoen?, er ikke hjemme og har har muligheten for å overvære demoen :( ......

mvh

Guest Musicus
Posted
tyvärr var det bara ett tillfälligt besök!

men hon är tillbaka i stan i september i samband med årets hifi-mässa!

/ptr

Hmm, har man otur igjen da så er man på jobb, men det gir seg vel en anledning til å lytte/beskue de skjønne 300B :mm: ...

mvh

Guest Niklas F
Posted

Mycket trevligt folk i butiken, både personal och kunder( eller inventarier som endel av dom kallades :) ) även om inte det som demades verkade vara något för mig så fanns det ett trevligt rum/anläggning nere i källaren som mer var i min smak/ljud.

Hit åker vi mer än gärna igen!

Guest Niklas F
Posted
Hur klarade du knastret? :)

Spelades bara cd på ovanvåningen när jag var där, på nedre plan så fick jag syn på en såndär underlig apparat. Inget snack om att det lät bra!

Guest Niklas F
Posted

Nopp jag har ingen skivspelare, däremot några lådor med vinyl som inte spelats dom sista 12-15 åren