Guest IHS Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 Vet inte om detta är rätt tråd, men saken är den att jag är väldigt sugen på en euphoniaträff här uppe i norr Av rent själviska orsaker, då jag inte kunnat vara med på någon av de träffar som ordnats, tänkte jag bjuda in till mig här i Tjautjas (3 mil norr om Gällivare) den 29 eller 30/10. Huga huga, tänker ni. Långt att köra, osv. Vi har inte heller något jättehus, men inkvartering kan vi hjälpa till med, nå nå Ett annat mer geografiskt lätttillgängligt område är förstås Luleå, och om någon av er lulebor känner för att ha det hemma hos er istället, så går det bra för mig. Vad säger ni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stargazer Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 IHS, det här låter ju kalas! Geografin är för undertecknad OK, det är ju bara ett vargyl bort Skall kolla med min bättre hälft om datumet är OK. / stargazer, ser redan fram emot detta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sampix Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 Varför är det bara roliga träffar i norrland? Alldeles för långt för mig att åka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mangew Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 Varför är det bara roliga träffar i norrland? Alldeles för långt för mig att åka Du bor för ocentralt Sampix! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jorma Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 Du bor för ocentralt Sampix! Hade det inte varit för att frugan precis kommer hem måndagen den 18/10 från en månads vistelse i Kina (för att starta tillverkningen av Volvo S40) och att jag åker till Holland på lördagen den 23,e för en mässa så hade jag kanske kommit upp. Det var himla trevligt däruppe i somras. Jag får ta det en annan gång. Kanske i slutet av november/december då hon åker på en månad igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IHS Posted October 1, 2004 Share Posted October 1, 2004 Att välja datum är ju värdens "privilegium". Just den helgen är jag ledig (jobbar varannan) En annan bidragande orsak är att jag även är gräsänkling då Jorma, det skulle vara en stor ära för mitt enkla hem........ Men, jag avvaktar fler synpunkter......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts