A/Wing. Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 En resa innan semester-trafiken börjar det här tror jag kan bli intressant. Jag vet att jag ska få ta del av tre nyheter Quote
A/Wing. Posted June 19, 2011 Author Posted June 19, 2011 Ett rum ock kök på fyra hjul kan det bli så mycket bättre Quote
Bebop Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Ett rum ock kök på fyra hjul kan det bli så mycket bättre Det här tonar ju upp som ett riktigt statsbesök av något som är väldigt VIP! Quote
A/Wing. Posted June 19, 2011 Author Posted June 19, 2011 Min reskamrat på den här resan är Kenneth Englund. Då kan ni säkert lista ut resmålen Quote
A/Wing. Posted June 19, 2011 Author Posted June 19, 2011 Det här vädret känns inte så svårt att lämna Quote
Timbre™ Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Det här vädret känns inte så svårt att lämna https://lh4.googleusercontent.com/-iFdmCBbw...40/DSC01938.JPG Bara en tillfällig dipp... Rubriken skapar funderingar - handlar det möjligen om Tors analoga super-bäbis... Quote
A/Wing. Posted June 19, 2011 Author Posted June 19, 2011 Bara en tillfällig dipp... Rubriken skapar funderingar - handlar det möjligen om Tors analoga super-bäbis... Första delmålet har ju helt klart dragningar mot den nordiska mytologin Quote
Guest BTS Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Första delmålet har ju helt klart dragningar mot den nordiska mytologin https://lh4.googleusercontent.com/-u_2RardW...40/DSC01935.JPG Här kan Google vara en vän... Quote
A/Wing. Posted June 19, 2011 Author Posted June 19, 2011 Här kan Google vara en vän... Ja jag kanske gör det för lätt för er men å andra så vet ni ju vad kenneth har under sitt tak Quote
Timbre™ Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Här kan Google vara en vän... Google... Jag känner på mig att svaret finns här... Quote
A/Wing. Posted June 19, 2011 Author Posted June 19, 2011 Nå väl nu har vi landat på fast mark igen och byter färg på flaggan från blågult till rödvit. Och resan kan börja Quote
A/Wing. Posted June 19, 2011 Author Posted June 19, 2011 Som ni ser har dom regntunga himlen bytt skepnad så nu skiner solen åter fast vi närmar oss dom fornnordiska gudarnas hem Quote
Guest Niklas F Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Min reskamrat på den här resan är Kenneth Englund. Då kan ni säkert lista ut resmålen TROR att jag har köpt lite prylar av denna mannen på Edet rasta, fråga han gärna. Alltid skoj att kunna placera folk Quote
Guest BTS Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Google... Jag känner på mig att svaret finns här... Nu anar jag ett samanhang... Quote
A/Wing. Posted June 19, 2011 Author Posted June 19, 2011 Framme vid delmål ett.Mer pittoreskt en så här kan det väl inte bli. måste väl va underbart att ha detta som arbetsplats. Likadan som en gammal skånelänga. Så här kan jag tänka mig att bo Quote
Apexorca Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Behöver ni den stora bilen för att hämta något eller? Quote
A/Wing. Posted June 19, 2011 Author Posted June 19, 2011 Behöver ni den stora bilen för att hämta något eller? Vad brukar man göra i Danmark jo köpa öl Quote
A/Wing. Posted June 19, 2011 Author Posted June 19, 2011 Värdparet för dagen Jonny och Eva två väldigt enkla och mycket trevlige människor med ett brinnande intresse för skivspelarbyggen av värdsklass. Här inspekteras vårat rullande hem. Quote
calle_jr Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Värdparet för dagen Jonny och Eva två väldigt enkla och mycket trevlige människor med ett brinnande intresse för skivspelarbyggen av värdsklass. https://lh4.googleusercontent.com/-AoEGWE4L...40/DSC01947.JPG Häftigt detta och jag gissar din cd-källa får en wing-man i närtid... Men på resa i Danmark i sällskap med Kenneth antar man att det också är toppnyheter på G. Quote
A/Wing. Posted June 19, 2011 Author Posted June 19, 2011 Jag gick lite husesyn först. Det verkar som det även har bott fyrbenta varelser här också. Men verkar vara ett minne blott just nu. Quote
kenneth Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 TROR att jag har köpt lite prylar av denna mannen på Edet rasta, fråga han gärna. Alltid skoj att kunna placera folk Jodå, vi bytte grejer, mina Golden Horn mot dina AD40..... /Kenneth Quote
Apexorca Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 (edited) Jag gick lite husesyn först. Det verkar som det även har bott fyrbenta varelser här också. Men verkar vara ett minne blott just nu. Verkar vara tvåbenta med fjädrar Edit trycksfelsnisse Edited June 19, 2011 by Apexorca Quote
Guest Niklas F Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Jodå, vi bytte grejer, mina Golden Horn mot dina AD40..... /Kenneth Då kom jag ihåg rätt, skall inte gå mera OT och störa nu Quote
A/Wing. Posted June 20, 2011 Author Posted June 20, 2011 Här inne i denna enkla lokal skapar Jonny sina skapelser.Här är det inte nya moderna cnc maskiner som gäller utan maskiner av enklare snitt, men tydligen så påverkar det inte slutresultatet för ni som har sett Jonnys apparater vet ju att dom är i perfekt skick. Det är tur att Jonny och Eva bor på lite sydligare breddgrader och inte norröver för det verkar inte speciellt varmt i lokalen Det blir en hel del spill. Quote
A/Wing. Posted June 20, 2011 Author Posted June 20, 2011 Här lödar Jonny dit dom sista detaljerna på det senaste verket som har fått namnet Magne och med mycket bra recensioner på Munchen-mässan nu senast Det här spelaren ska så småningom landa någonstans i Sverige. Quote
A/Wing. Posted June 20, 2011 Author Posted June 20, 2011 Danskarna är ju även kända för möbeldesign den här var riktigt bekväm och så är den fräck också. Quote
Guest Musicus Posted June 20, 2011 Posted June 20, 2011 Herlig reportasje Nydelige spillere Bergmann kommer opp med, ikke minst liker jeg navnet på den siste godt ...... mvh Quote
A/Wing. Posted June 20, 2011 Author Posted June 20, 2011 Två Magne klara för att skickas någonstans. Paketering av apparaterna gjordes i en intilliggande byggnad. Alla Bergmans spelare är luftdrivna och med en arm av aluminium och carbon Chassit är byggt i flera skikt av hdf hos en lokal sickerifirma. Här är det nödvändigt med cnc fräs Quote
Recommended Posts