RENE Posted September 29, 2004 Posted September 29, 2004 Som den først i verden har jeg fået disse kabler Quote
Guest johan Posted September 29, 2004 Posted September 29, 2004 Jo den var liten , precis som Eliots. När ska ni visa STOORA packet som jag ? Som den først i verden har jeg fået disse kabler BERÄTTA MER Quote
fatpipe Posted September 29, 2004 Posted September 29, 2004 Det står "Audio cables" på den görna lappen. Så det är nog lite svulstigt kablage som ligger där i och väntar. Quote
eliot Posted September 29, 2004 Posted September 29, 2004 Jo den var liten , precis som Eliots. När ska ni visa STOORA packet som jag - Nu skall Du inte vara så'n :cool: Mitt vägde i varjefall 70 pund - detta mindre än 4 pund ...och det skall vara "metall-kablar" - då kan de inte vara långa Tillägg: Här är en länk till företaget: http://www.audiometallurgy.com Quote
RENE Posted September 29, 2004 Author Posted September 29, 2004 - Nu skall Du inte vara så'n :cool: Mitt vägde i varjefall 70 pund - detta mindre än 4 pund ...och det skall vara "metall-kablar" - då kan de inte vara långa Tillägg: Här är en länk till företaget: http://www.audiometallurgy.com XLR Gold Alloy magnetic shielded interconnects ref Quote
Guest johan Posted September 29, 2004 Posted September 29, 2004 Oj Nån tappade en banan i kabelmaskinen Klart annorlunda design Quote
eliot Posted September 29, 2004 Posted September 29, 2004 Den har tydligen fyrkantigt tvärsnitt - är den styv Jag fann ingen beskrivning på deras webbsida //Eliot Quote
RENE Posted September 29, 2004 Author Posted September 29, 2004 Den har tydligen fyrkantigt tvärsnitt - är den styv Jag fann ingen beskrivning på deras webbsida //Eliot This cable starts with 2 single runs of our famous gold plated gold alloy, sandwiched between 2 identical, flexible, medium strength magnets! There is no insulation of any kind on either run, and nothing seperating them but air. The only contact made with the wires is a small amount of adhesive holding the wires in place during assembly and a small cross section of the magnets. This is a very complex design that requires no batteries, capacitors or resistors to achieve a perfect signal flow. As the current passes through the signal wires in the middle of the magnets, This is a very complex design that requires no batteries, capacitors or resistors to achieve a perfect signal flow. As the current passes through the signal wires in the middle of the magnets, it creates it's own electrical magnetic field surrounding the wires transferring the signal Quote
Recommended Posts