plundin™ Posted April 10, 2011 Posted April 10, 2011 (edited) Akkelis Audio tar ett nytt stort kliv ut i Cyberrymden! Ett besök i fyndhörnan! besök oss på akkelisaudio.com eller IRL i butiken på Munkebäckstorg i Göteborg. Inlagt för Akkelis Audio av plundin Edited April 10, 2011 by plundin Quote
Vox Posted April 11, 2011 Posted April 11, 2011 Rolig och bra idé, men det blir mycket jobb med att hålla filmen uppdaterad. Quote
plundin™ Posted April 11, 2011 Author Posted April 11, 2011 (edited) Rolig och bra idé, men det blir mycket jobb med att hålla filmen uppdaterad. Det är ju främst tänkt som en "teaser", så Stefan har ingen avsikt att hålla begagnatfilmen fullkomligt uppdaterad. Däremot kommer det att komma lite olika filmblänkare från butiken oregelbundet men ganska ofta... tex denna. ..om ett av fabrikaten i butiken! (Featuring en testvinnare från en känd svensk hifi-blaska.) besök oss på akkelisaudio.com eller IRL i butiken på Munkebäckstorg i Göteborg. Inlagt för Akkelis Audio av plundin Edited April 11, 2011 by plundin Quote
plundin™ Posted April 20, 2011 Author Posted April 20, 2011 Stefan babblar om det nya högtalarmärket i butiken! Från oss alla till er alla, en äggstra ljus och solgul påsk! besök oss på akkelisaudio.com eller IRL i butiken på Munkebäckstorg i Göteborg. (Öppet på skärtorsdagen, sedan påskstängt fram till tisdag!) Inlagt för Akkelis Audio av plundin Quote
plundin™ Posted May 5, 2011 Author Posted May 5, 2011 (edited) ..en ny bildliga babblare från Stefan... ..nygammalt i butiken, är det Bosse Larsson? nej det är Acoustic Signature som gör come back... besök oss på akkelisaudio.com eller IRL i butiken på Munkebäckstorg i Göteborg. Glöm inte att besöka oss på Sweetspot, vårt rum kommer att rocka fetare än allt smör i Småland! För Er som är kvar i väst är butiken öppen som vanligt fast vi kanske stänger lite tidigare på fredag & lördag... Inlagt för Akkelis Audio av plundin Edited May 6, 2011 by plundin Quote
plundin™ Posted June 1, 2011 Author Posted June 1, 2011 ett nytt klipp.... Stefan testar Martin Logans minsting ElectroMotion med 20watt 300bstärkare från Audio Space! Du borde oxå besöka butiken på Munkebäckstorg för att verifiera att Stefan hör rätt... öppettider hittar du på akkelisaduio.com Inlagt för Akkelis Audio av plundin Quote
plundin™ Posted August 10, 2011 Author Posted August 10, 2011 Semestern är över, skolan börjar strax och Göteborgs mest freewheelande norrlänning är igång och filmar i sin butik igen! en liten förhandstitt inför helgens beRÖRande jippo med Dennis från Audio Space importören DWO! Sång ni förresten bilden på den assnygga nya AS-stärkaren baserad på WE91A, där har vi den absoluta sanningen; kommunalgråa förstärkare regerar!! Titta in en sväng på lördag så bjuder vi okej kaffe, en smula förvirrad personal, någon form av råd, ett rörigt sortiment, men framförallt musikupplevelser du inte hittar någon annanstans! på Lördag kör vi 11 - 15! Akkelis Audio, där musiken är den viktigaste ingrediensen! Inlagd för Akkelis Audio av plundin Quote
Guest Niklas F Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Ni har ju humor Inte alls skitnödiga och krystade ( som endel dyrfisäljare kan vara ) Jag måste få tummen ur och komma till er snart och lyssna på rörstärkeri, men till den viktiga frågan för mig. Kommer ni dema enbart med vinyl ( helt ointressant för mig ) eller kommer det även köras på knasterfria alternativ? Quote
Timbre™ Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Kommer ni dema enbart med vinyl ( helt ointressant för mig ) eller kommer det även köras på knasterfria alternativ? Knasterfria alternativ... Quote
Engelholm Audio Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Ba-paa-ba-da-daba-da ba-paaa! Dagens skratt - tack Stefan! Quote
Ekman Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Ba-paa-ba-da-daba-da ba-paaa! Dagens skratt - tack Stefan! Hahaha roligaste på forumet på mycket mycket länge :P Quote
Guest Niklas F Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Knasterfria alternativ... Vinylhumor? Knaster har ju mer än en betydelse, du får gärna förklara för jag förstår inte. Quote
plundin™ Posted August 10, 2011 Author Posted August 10, 2011 Kommer ni dema enbart med vinyl ( helt ointressant för mig ) eller kommer det även köras på knasterfria alternativ? Vi har ett kasettdäck i lunchrummet, funkar det? /ptr Quote
Timbre™ Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Vinylhumor? Knaster har ju mer än en betydelse, du får gärna förklara för jag förstår inte. Det var en kul beskrivning med vinylanknytning och det kan vara skönt att lyssna i rökfri miljö. Apropå spansk knastertobak... Quote
Guest Niklas F Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Ingen större risk att ni kör CD eller annat digitalt media då Mao? Tyvärr tar minsta damm( f*n nu kan jag ju inte skriva knaster längre ) bort hela känslan för mig. Quote
plundin™ Posted August 11, 2011 Author Posted August 11, 2011 Ingen större risk att ni kör CD eller annat digitalt media då Mao? Ja men, kommer du ner på lördag så finns det en CD-spelare riggad vid varje anläggning! Så ta med dina favorit-CD och kom ner och digga! Kör du dator och filer fixar vi det med! /ptr Quote
Guest Niklas F Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 Sådär då är lördagen uppbokad hos er, jag och kompisen kommer förbi och lyssnar. ( tar med ett usbminne och håller tummarna för att ni har något vi kan spela det med. ) Quote
Guest Niklas F Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 Är Ingemar och Adhoc lediga så hoppas jag att vi ses där. Quote
plundin™ Posted August 11, 2011 Author Posted August 11, 2011 Stefan blev så upphetsad av Niklas_Fs knastriga budskap så han gjorde en en film till i ämnet... Knaster is da thing! Oavsett vad man gillar för slags ljudspelare är man välkommen på Lördag! inlagt för Akkelis Audio av plundin Quote
Recommended Posts