Neon Park Posted September 23, 2004 Posted September 23, 2004 Jag funderar på att köpa en DP-90 transport och undrar om det är någon här på forumet som har erfarenheter av denna apparat både bra och mindre bra är intressanta,vad är ett relevant pris för DP-90? Den har ju en del år på nacken enligt Hifi-Consults katalog nr.2 så kostade den ny 50'.Timbre eller någon annan Accuphase kännare Vad tycker ni om DP-90? Mvh Quote
Timbre™ Posted September 24, 2004 Posted September 24, 2004 Ja, här kör vi på två fronter... Den känns för övrigt mekaniskt stabil även om CD-släden inte har samma hypnotiska sug som de tidigare modellerna... Quote
Neon Park Posted September 30, 2004 Author Posted September 30, 2004 Ja,då har man blivit Accuphase ägare för andra gången,var idag ner till Göteborg och köpte en DP-90 det verkar lovande kan jag säga jag hade tänkt att avlägga en rapport senare men blir det att lyssna. Mvh Quote
K-man Posted September 30, 2004 Posted September 30, 2004 Kul! Grattis! ...väntar redan på rapporten... :cool: \\K-man Quote
Guest johan Posted October 1, 2004 Posted October 1, 2004 Jag tror du har gjort ett kalasköp ! Vilken av utångarna kommer du att köra på ?? Fullrapport KRÄVS ! Ha det bäst J Quote
Neon Park Posted October 1, 2004 Author Posted October 1, 2004 Hej på er Jag har kopplat in den på ST-ingången(AT&T) dom som vet säger att den låter bäst har även bnc och xlr på dacen,vad jag märkt är att basen spelade väldigt rent under de närmsta dagarna kommer jag att vara upptagen med annat,ska lasta om 8,5kubikmeter ved och det kommer att ta sin tid men en rapport kommer,jag hade för länge sen en DP-70V och det tycker jag är en av dom bästa cd-spelare jag har hört den spelade väldigt mjukt och trevligt. Mvh Quote
Recommended Posts