Hermes Posted March 18, 2011 Posted March 18, 2011 Hej gott folk! Hur lägger man upp bilder på forumet. Måste man ha länk till en webbsida? Kan man inte ladda upp bilder dirket från datorn? Jag tänkte visa mitt nya "Musik-Raum" i Tyskland. :-) Pax Hermes Quote
Richard Posted March 18, 2011 Posted March 18, 2011 Skapa ett konto på exempelvis http://photobucket.com/, ladda upp dina bilder dit och länka sedan till dem. Hojta om du behöver mer utförlig hjälp. Vi ser fram emot ditt rum //Richard Quote
Hermes Posted March 18, 2011 Author Posted March 18, 2011 Skapa ett konto på exempelvis http://photobucket.com/, ladda upp dina bilder dit och länka sedan till dem. Hojta om du behöver mer utförlig hjälp. Vi ser fram emot ditt rum //Richard Tack Rickard! NU är de uppladdat! :-) Bästa hälsningar Magnus Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.