ptr Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Jag satt och surfade runt på olika hifi sidor, när jag hittade denna tillverkare. Nytt märke för mig..... Denna högtalare finns att beställa i brons, silver eller guld..... Tydligen ska ett par i rent guld blivit sålda för den sjuka summan $6,950,000 Lär nog inte bli många såld om året :-) http://www.shapeaudio.com/ Quote
plundin™ Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 (edited) Man kan inte låta bli att fascineras! Telefonnummet går till en snubbe i Lund, dom är svenska alltså!? Detta verkar vara utveklingsbolaget; Aditus Science AB, ser man en bit ner på denna sida så har dom utveklat en "World renowned High-End Audiophile CD player" ... vilken det nu kan vara? /ptr edit : mer info Edited March 15, 2011 by plundin Quote
juha Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Vet inte om jag fått det hela rätt, men jag tror de säljer bara 1 st i guld. Har de sålt den så är det ju en bra start: ) De andra högtalarna i silver och brons är dyra som skam de med Quote
Recommended Posts