Jump to content

Recommended Posts

Posted

bmg_eyes.jpg

Hur många har sett dessa män i blått ? Jag såg på deras sida att senasten skiva finns ute i DvD-A multikanal men även i DTS. Många har vissa "klagar" att dom visuellt är mycket bättre än på skiva.

Vilket är ganska logiskt för det handlar om teater i grund o botten. Dom har 5 st olika uppsättningar varav 1 är i Europa (Berlin) För att hinna med allt det så finns det 60 !! st olika Blueman ! Orginal killarna spelar fortfarande in skivorna/Videos. Dom håller även till på New York uppsättningen.

För dom som vill ha en unik upplevelse på DvD ska helt klart spana in DvD:n The Complex Rock Tour Den är förvisso mer Rock konsert än deras fasta shower men jäkla va bra det är.

Mer info på www.blueman.com Där finner man en del olika små snuttar film o en massa annat. Vill ån söka till att bli en Blueman titta då här http://blueman.com/communitycontests/casting.shtml

Posted

Blue man Group rocks! :D

Denna DVD lirades på JMLab Utopia och Audionet på High End mässan i sthlm.

Själv har jag skivan Audio. Volymen drar alltid iväg varje gång den ligger i...

Skivorna och DVDn finns att handla hos cdon.com...

Rekommenderas varmt.

Posted

Minns inte om det var just denna DVD, men det var iallafall dessa blåa gubbar som vi ägnade en stund åt hemma hos PerraE i våras. Finns en bildtråd därifrån....

Kul show!

\\K-man

Posted

K-man Det stämmer utmärkt. Det var The Complex Rock Tour på DVD som vi tittade lite på. Den har gått ett antal gånger här hemma. Alltid lika uppskattat när det är dax för lite party ;):D

Posted

Drumbone.gif

Jag tror faktiskt att en tur ner till Berlin är ett måste.