Guest johan Posted September 22, 2004 Posted September 22, 2004 Hur många har sett dessa män i blått ? Jag såg på deras sida att senasten skiva finns ute i DvD-A multikanal men även i DTS. Många har vissa "klagar" att dom visuellt är mycket bättre än på skiva. Vilket är ganska logiskt för det handlar om teater i grund o botten. Dom har 5 st olika uppsättningar varav 1 är i Europa (Berlin) För att hinna med allt det så finns det 60 !! st olika Blueman ! Orginal killarna spelar fortfarande in skivorna/Videos. Dom håller även till på New York uppsättningen. För dom som vill ha en unik upplevelse på DvD ska helt klart spana in DvD:n The Complex Rock Tour Den är förvisso mer Rock konsert än deras fasta shower men jäkla va bra det är. Mer info på www.blueman.com Där finner man en del olika små snuttar film o en massa annat. Vill ån söka till att bli en Blueman titta då här http://blueman.com/communitycontests/casting.shtml Quote
fatpipe Posted September 22, 2004 Posted September 22, 2004 Blue man Group rocks! Denna DVD lirades på JMLab Utopia och Audionet på High End mässan i sthlm. Själv har jag skivan Audio. Volymen drar alltid iväg varje gång den ligger i... Skivorna och DVDn finns att handla hos cdon.com... Rekommenderas varmt. Quote
K-man Posted September 23, 2004 Posted September 23, 2004 Minns inte om det var just denna DVD, men det var iallafall dessa blåa gubbar som vi ägnade en stund åt hemma hos PerraE i våras. Finns en bildtråd därifrån.... Kul show! \\K-man Quote
perra_e Posted September 23, 2004 Posted September 23, 2004 K-man Det stämmer utmärkt. Det var The Complex Rock Tour på DVD som vi tittade lite på. Den har gått ett antal gånger här hemma. Alltid lika uppskattat när det är dax för lite party Quote
Guest johan Posted September 24, 2004 Posted September 24, 2004 Jag tror faktiskt att en tur ner till Berlin är ett måste. Quote
Jesper Juul Posted September 25, 2004 Posted September 25, 2004 Jeg synes det er fremragende musik, som virkelig stiller krav til anlægget. Det er faktisk næsten kun når jeg hører Blue Man Group at jeg savner lidt bas i mine højttalere. Quote
Neodynium Posted September 26, 2004 Posted September 26, 2004 Just det.. har jag ju glömt att köpa! Denna har man fått höra på sina gamla Utopior.. var ju sköj! /Neo Quote
Guest Bernt Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 OTL och Utopia om jag inte minns fel Quote
Recommended Posts