Engelholm Audio Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Hejsan! Det var dags att fräscha upp www.engelholmaudio.com. Visit My Website Quote
Vox Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 (edited) Snyggt, men jag har följande förslag. Före postnumret skall det vara SE och inte bara S. Sedan tycker jag du även skall lägga till Sweden. Mitt förslag enligt nedan: Adress: Trombgatan 1 SE-371 51 Karlskrona Sweden Edited February 20, 2011 by Vox Quote
Guest Niklas F Posted February 21, 2011 Posted February 21, 2011 (edited) En ungdom som mig så säger den sidan mig nästan ingenting, klick klick och så stänger man ner. Skall man maila dig för att få reda på priser och för att få till en lyssning, är det enbart prelo/the shape man kan lyssna till? Vilka lokaler spelas sakerna i hemma hos dig i ett normalt vardagsrum, i butik i ett level 3 svanå rum? Kostar kombinationen prelo/the shape 24.995kr eller 249.999kr? Finns inga bilder förutom två produktbilder, högtalaren kan vara 40cm hög eller 200cm iom att det inte finns något att referera till på bilderna ( vet att det står i texten men tror att folk vill ha det enkelt i internetvärlden ) Tycker även att du skall ha en frontsida där produkterna syns och där man kan välja svenska eller engelska. Gissar på att du ville ha lite ris och ros, jag tog mig friheten att risa lite Edited February 21, 2011 by Niklas F Quote
Engelholm Audio Posted February 21, 2011 Author Posted February 21, 2011 En ungdom som mig så säger den sidan mig nästan ingenting, klick klick och så stänger man ner. Skall man maila dig för att få reda på priser och för att få till en lyssning, är det enbart prelo/the shape man kan lyssna till? Att sidan inte säger någonting är ju knappast meningen. Att man måste maila mig för att få kontakt med mig och få till en lyssning ser jag som självklart - hur skulle man annars göra? Vad saknas för att detta skall bli tydligt? Vilka lokaler spelas sakerna i hemma hos dig i ett normalt vardagsrum, i butik i ett level 3 svanå rum? Kostar kombinationen prelo/the shape 24.995kr eller 249.999kr? En rekommenderad prislista kommer upp snart. Jag kan förtydliga att jag kan dema i Level 2-rum. Finns inga bilder förutom två produktbilder, högtalaren kan vara 40cm hög eller 200cm iom att det inte finns något att referera till på bilderna ( vet att det står i texten men tror att folk vill ha det enkelt i internetvärlden ) Det är inplanerat fotografering av the shape i en miljö som gör att storleken framgår. Tycker även att du skall ha en frontsida där produkterna syns och där man kan välja svenska eller engelska. Gissar på att du ville ha lite ris och ros, jag tog mig friheten att risa lite Första-sidan är som den är, men skall utökas med bilder. Sidan blir bara på engelska. Quote
Guest Niklas F Posted February 21, 2011 Posted February 21, 2011 (edited) Att sidan inte säger någonting är ju knappast meningen. Att man måste maila mig för att få kontakt med mig och få till en lyssning ser jag som självklart - hur skulle man annars göra? Vad saknas för att detta skall bli tydligt? En rekommenderad prislista kommer upp snart. Jag kan förtydliga att jag kan dema i Level 2-rum. Det är inplanerat fotografering av the shape i en miljö som gör att storleken framgår. Första-sidan är som den är, men skall utökas med bilder. Sidan blir bara på engelska. Står det att man skall kontakta er för lyssning, ser bara detta. Är detta även adressen där man lyssnar på sakerna eller är det erat kontor? "engelholm audio contact Send us an email Give us a call: +46(0)70-3976259 Adress: Trombgatan 1 SE-37151 Karlskrona Sweden For banking details and payment methods, please send us a email." Bilder på era lokaler där det skall spelas är alltid intressant och vad ni har för elektronik som man kan testa med förutom prelo då. Så hade jag velat ha det om jag vore ute på jakt i detta prissegmentet. Skulle även ha fixat bilderna under "products" ( om du nu skulle ha kvar dom ) så att dom tonas i det gröna på samma sätt så ser sidan mycket mer enhetlig ut. Nu är prelo bilden mycket mörkare i ovankant och ljusare nertill än the shape bilden ( på den är dessutom en konstig skugga tilllags i PS på högersidan fast det inte är någon ljuskälla på vänster ) Bilderna känns kort sagt fixade utav någon som inte kan PS så bra, det blir en plastig känsla och det är kanske inte tanken. Hade dessutom tagit bort listen nertill, du har redan "CONTACT & INFO" på listen där uppe som leder till samma sida som "Contact engelholm audio via email." Den gör så att bilderna du har måste scrollas, och mindre vill man ju inte ha bilderna. Kanske låter väldigt gnälligt nu, och det är inte riktigt meningen men jag antar att ni ville ha plus och minus kommentarer ang sidan? Edited February 21, 2011 by Niklas F Quote
Recommended Posts