Bebop Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Intressant men lite mager information ... Har Audionord upphört eller ombildats eller är det en butik ni har startat eller försäljning från websida. Elller är det en mellanhand mellan Audionord och butikerna? Jag får intrycket att Audionord säljer till Stylus som säljer till butikerna. Är det så? Om ja, vad är vinsten för oss konsumenter? Quote
Daniel Posted February 7, 2011 Author Posted February 7, 2011 Intressant men lite mager information ... Har Audionord upphört eller ombildats eller är det en butik ni har startat eller försäljning från websida. Elller är det en mellanhand mellan Audionord och butikerna? Jag får intrycket att Audionord säljer till Stylus som säljer till butikerna. Är det så? Om ja, vad är vinsten för oss konsumenter? Hej Bebop. Bra frågor, jag ber om ursäkt för otydligheten. Stylus är importör av ovan nämnda varumärken. Audionord fortsätter att importera sina varumärken, se www.audionord.se. Vår ambition är att det ska bli så bra vi bara kan för alla konsumenter. Quote
Bebop Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Tack för snabbt svar, Daniel. Då säger jag istället LYCKA TILL till hela gänget! Hej Bebop. Bra frågor, jag ber om ursäkt för otydligheten. Stylus är importör av ovan nämnda varumärken. Audionord fortsätter att importera sina varumärken, se www.audionord.se. Vår ambition är att det ska bli så bra vi bara kan för alla konsumenter. Quote
Daniel Posted February 7, 2011 Author Posted February 7, 2011 Tack för snabbt svar, Daniel. Då säger jag istället LYCKA TILL till hela gänget! Tack för det! Vi återkommer så fort vi har något kul att berätta. Quote
Guest Niklas F Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Om jag får komma med ett litet tips, gör epostadess och hemsidans adress klickbara så får ni säkerligen ett högre antal besökare på hemsidan och mail i inkorgen. Quote
Daniel Posted February 7, 2011 Author Posted February 7, 2011 Om jag får komma med ett litet tips, gör epostadess och hemsidans adress klickbara så får ni säkerligen ett högre antal besökare på hemsidan och mail i inkorgen. Helt riktigt. Jag fick det inte att funka i bilden. Men i adressfoten funkar nu länken. Tack för omtanken. Quote
calm Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Kul! Det ser med hänsyn till produktfloran ut som att ni inte kommer sakna kunder! Good luck boys! Calm Quote
New Order Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 (edited) Men Ktema då?? Edited February 7, 2011 by new order Quote
Daniel Posted February 8, 2011 Author Posted February 8, 2011 Men Ktema då?? Jag har inga nyheter där är jag rädd. Det blir svårt för oss med tanke på Sonus Faber, som vi älskar. Kontakta Audionord direkt, kanske har de några planer. ;-) Quote
New Order Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Tack för infon.Lycka till med ert företag.Ni har en imponerande line up.Och vem älskar inte Sonus Faber? Quote
Recommended Posts