Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Jag önskar er härmed välkomna till en trivsam kväll med bland andra Mr Michael Fremer och Herr Daniel Weiss som gäster.

Vi kommer även få gäster ifrån MIT, dcs, Isotek, Focal, Bremen, Dream, Audio Concept m.fl .

Vi upprepar förra årets trevliga mässmiddag med ett nytt evenemang hos Nooni Sushi lördagen den 12/2 efter mässan.

Kom och avnjut en god asiatisk middag ihop med leverantörer, butiksrepresentanter och hifivänner.

Nooni Sushi öppnar för oss kl 19.00 och middagen börjar kl 20.00.

Restaurangen ligger på gångavstånd ifrån Sheraton och det kommer finnas möjlighet att mingla och ta något att dricka innan middagen.

Adressen är Klara Östra Kyrkogata 12.

Nooni Sushi ordnar en buffé med både kall mat och varm mat. Det kommer finnas sushi förstås men det kommer också finnas kötträtter om man föredrar det. Priset kommer röra sig om ungefär 250:-/person eller aningen mer än det beroende på råvaror. Dryck tillkommer.

Anmälan görs enklast med ett inlägg i denna tråd eller i tråden i Highendforum..

Sista anmälningsdag är torsdag 10/02

Vi ses

Harryup

Edited by Harryup
Posted
Jag önskar er härmed välkomna till en trivsam kväll med bland andra Mr Michael Fremer och Herr Daniel Weiss som gäster.

Vi upprepar förra årets trevliga mässmiddag med ett nytt evenemang hos Nooni Sushi lördagen den 12/2 efter mässan.

Kom och avnjut en god asiatisk middag ihop med leverantörer, butiksrepresentanter och hifivänner.

Restaurangen ligger på gångavstånd ifrån Sheraton och det kommer finnas möjlighet att mingla och ta något att dricka innan middagen.

Informationen kommer uppdateras här vartefter mer information blir klar.

Nooni Sushi kommer att ge oss ett bufféförslag och det går även att beställa mat efter eget önskemål ifrån menyn.

Anmälan görs enklast med ett inlägg i denna tråd eller i tråden i Highendforum..

Vi ses

Harryup

En självskriven middag tycker jag!

Har anmält mig via highendforum.

Calm

Posted (edited)

Om möjligt vill jag anmäla mig själv och två av mina vänner, alltså tre personer till middagen.

Ifall tider och ev andra omständigheter inte passar oss - så får vi ta det senare - men det ska bli spännande att delta!

Vi har tyvärr fått förhinder så jag avbokar oss tre.

Edited by conan
Posted

Om vi blir runt 40 st kommer vi få hela restaurangen för oss själva för kvällen och vi har fått en mycket bra start.

Just nu 22 personer anmälda på highendforum och här ytterligare 6 personer.

Stället har 110 platser normalt men de sa att en trevlig middagsdukning är ungefär 60 personer så plats kommer finnas i vart fall ett tag till :-)

Sätter upp alla på listan.

Välkomna.

mvh/Harryup

Posted

Uppdaterad info;

Noomi Sushi ordnar en buffé med både kall mat och varm mat. Det kommer finnas sushi förstås men det kommer också finnas kötträtter om man föredrar det. Priset kommer röra sig om ungefär 250:-/person eller aningen mer än det beroende på råvaror och dryck tillkommer.

Välkomna

Harryup

Posted

Uppdaterad info;

Nooni Sushi öppnar för oss kl 19.00 och middagen börjar kl 20.00.

Adressen är Klara Östra Kyrkogata 12.

Sista anmälningsdag är torsdag 10/2

mvh/Harryup